Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.
Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.
Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.
Nepotrebný projekt
Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.