StoryEditor

Dezinformácie z webu majú dať preč giganty

24.01.2018, 21:34
Reguláciu a monitorovanie požaduje Európska únia i britskí inzerenti.

Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.

Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.

Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.

Nepotrebný projekt

Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-28 22:18:00 - Feat.: - Title: Kempelenov inštitút s partnermi skúmal metódy na odhaľovanie dezinformácií 02 - Modified: 2025-11-28 15:01:58 - Feat.: - Title: Macron nalieha na zmenu zákona, chce urýchliť blokovanie dezinformácií 03 - Modified: 2025-11-26 06:30:00 - Feat.: - Title: Ľudia na sieťach vyjadrujú nenávisť tak, aby ju neskôr mohli poprieť, približuje filozof 04 - Modified: 2025-11-19 16:11:27 - Feat.: - Title: PPA naliala do marketingu potravinárov viac ako dva milióny. Podporu získalo 137 firiem 05 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 10:32