StoryEditor

Dezinformácie z webu majú dať preč giganty

24.01.2018, 21:34
Reguláciu a monitorovanie požaduje Európska únia i britskí inzerenti.

Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.

Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.

Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.

Nepotrebný projekt

Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-07 13:31:14 - Feat.: - Title: Dohoda by mala byť na svete. Hokejové kluby si vlastnú súťaž nezávislú od zväzu nevytvoria 02 - Modified: 2023-06-06 11:53:52 - Feat.: - Title: Šéfka europarlamentu pre HN: Invázia na Ukrajinu je budíčkom. Roky sme od ruského problému odvracali oči 03 - Modified: 2023-06-02 15:25:05 - Feat.: - Title: Minister obrany Sklenár: Dezinformácie sa sústredia na kampaň, proces volieb na Slovensku neovplyvnia 04 - Modified: 2023-05-28 08:08:23 - Feat.: - Title: Marketing ako vyšitý. Vybrali sme perly výrobcov smartfónov 05 - Modified: 2023-05-19 12:35:09 - Feat.: - Title: Dezinformácie výrazne ovplyvňujú situáciu na Slovensku, uviedol Wlachovský
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. jún 2023 21:03