Trend zmenšených balení na pultoch pociťujú zákazníci nakupujúci v maloobchodných predajniach na vlastnej koži čoraz častejšie. Niekedy dokonca dochádza k situáciám, keď zostáva balenie vrátane uvedenej gramáže nezmenené a mení sa iba jeho objem. Vtedy tvorí polovicu či dokonca tri štvrtiny balenia vzduch. Najväčším problémom je, že cena zostáva často pôvodná, a tak dochádza k zavádzaniu zákazníka. Na zmeny v hmotnosti či objeme má síce výrobca právo, no podľa zákona musí zákazník prostredníctvom obalu dostávať vždy pravdivú informáciu.
Argumentom je zdravie
Opakované ubúdanie gramáže z čokoládových tyčiniek, znižovanie hmotnosti balení čokoládových guľôčok, hry s pôvod...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.