Internetový obchod počas umelo vytvoreného sviatku s názvom Single Day zarobil 31 miliárd dolárov.TASR
Alibabe stačilo na miliardu dolárov 85 sekúnd. Ďalších desať zarobila počas hodiny.
Tržby v hodnote desiatok miliárd dolárov za jeden deň. Tak vyzeral tohtoročný umelo vytvorený sviatok s názvom Deň nezadaných, takzvaný Single Day alebo Double eleven. Pre predajcov znamená čínsky protiklad Valentína obrovské tržby i zisky. Rovnako aj pre internetový e-shop Alibaba. Ten v minulom roku na sviatku oslavujúcom nezadaných zarobil 25,3 miliardy eur. Rekord sa mu podarilo prekonať aj predvčerom. Aj keď samotný medziročný rast umelo vytvoreného sviatku na úrovni 27 percent bol najnižší od roku 2009, tržby oproti minulému roku narástli na rekord...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch
02 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu
03 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka
04 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí
05 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"