StoryEditor

Unilever chce vhodných vydavateľov reklamy

28.03.2019, 23:00

Jeden z najväčších svetových inzerentov- Unilever sa rozhodol vybrať si sieť „dôveryhodných vydavateľov“, s ktorými bude vo väčšine prípadov komunikovať ohľadom marketingu. Inými slovami, vynaloží i...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku 02 - Modified: 2024-10-08 10:30:27 - Feat.: - Title: Na Slovákov najlepšie funguje humor, hovorí šéf marketingu v jednej z našich najväčších bánk (rozhovor) 03 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 04 - Modified: 2024-07-12 13:10:13 - Feat.: - Title: 10 top dotácií nového ministerstva: Dostalo sa aj na influencerov, výtvarníkov v uliciach alebo teambuilding 05 - Modified: 2024-07-04 08:05:27 - Feat.: - Title: Zuzana Ťapáková nečakane odchádza z STVR. Exkluzívny flek si nevedela podržať?!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 06:10