StoryEditorMenej cukru, viac kofeínu. Coca-Cola hasí smäd po káve
Nápojový gigant chce do konca tohto roka v 25 krajinách predstaviť zmes klasickej koly a kávy pod názvom Coca-Cola Coffee. Káva v plechovke je v kategórii kávy najrýchlejšie rastúcim segmentom, v rokoch 2016 až 2017 vzrástla jej spotreba takmer o tretinu, hovorí agentúra pre výskum trhu Mintel.
Coca-káva
Spojenie kokakoly a kávy nie je nové. Firma však chce do tohto segmentu preniknúť oveľa silnejšie. Podľa š...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-17 23:00:00 - Feat.: - Title: Lidl: Čo sa týka kvality nerobíme vôbec žiadne kompromisy!
02 - Modified: 2024-12-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Tauris chce investovať do krmív pre zvieratá. Trh rýchlo rastie a nafukujú ho hlavne mladí, ktorí nechcú deti
03 - Modified: 2024-12-09 14:55:59 - Feat.: - Title: Ako unikátny pokus. Vojnové prídely vyzradili dopady konzumácie cukru
04 - Modified: 2024-12-06 12:26:57 - Feat.: - Title: Svetové ceny potravín narástli v novembri najviac za 19 mesiacov, zdražel najmä olej
05 - Modified: 2024-12-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Prínos Lidla pre Slovensko predstavuje takmer 1,8 miliardy ročne