Oklamaní používatelia majú možnosť obrátiť sa na políciu alebo podozrivú stránku nahlásiť priamo Facebooku. Riešenie takýchto prípadov je však komplikované.
Facebooková stránka vyhlási súťaž, používateľ splní všetky potrebné pravidlá, stránka ho vyžrebuje a on by sa mal stať výhercom produktu. Nevinne vyzerajúca súťaž sa však mení na problém vo chvíli, keď namiesto doručenia výhry začne stránka od používateľa žiadať príliš veľa osobných údajov. Takéto praktiky sú známe aj Adriene, ktorá sa zapojila do súťaže prostredníctvom facebookovej stránky TravelSlovakia. Splnila podmienky súťaže a následne dostala správu, kde ju stránka informovala o tom, že sa stala výherkyňou dovolenky pre tri osoby na Bali. Stránka sa ďalej pýtala na jej adresu a na to, či vlastní paušál v mobile, keďže na ude...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Je moratórium len fiktívne? Sú miesta, kde nemá moc
02 - Modified: 2024-03-19 12:48:55 - Feat.: - Title: Meta ustupuje tlaku. Navrhla zníženie predplatného platených služieb v Európe
03 - Modified: 2024-03-06 10:04:34 - Feat.: - Title: Celosvetový výpadok Facebooku spôsobil chaos, paniku ale aj obrovské straty pre Metu. Meme stránky však mali raj
04 - Modified: 2024-03-05 17:04:55 - Feat.: - Title: Facebook, Messenger a Instagram zasiahol globálny výpadok, vrátane Slovenska. Služby začínajú opäť fungovať
05 - Modified: 2024-03-04 15:25:36 - Feat.: - Title: Musíte si zvoliť, ako chcete Messenger používať. Nový účet obmedzí funkčnosť