Automobilky, výrobaPeter Mayer
StoryEditorBatériovú mizériu v Únii pomôžu vyriešiť aj naše firmy
InoBat, ZŤS-VaV či Energo-Aqua. To sú slovenskí hráči, ktorí priložia ruku k dielu v európskom boji o sebestačnosť v produkcii článkov.
Aj keď chce Brusel masívne znižovať emisie, čomu majú výrazne pomôcť aj batérie, v ich výrobe za zvyškom sveta žalostne zaostávame. O tom svedčí aj fakt, že približne 80 percent týchto zariadení na svete produkuje Čína, ďalších 17 percent USA, Japonsko a Južná Kórea a necelé dve percentá Európa.
Táto priepasť znepokojuje štáty, výrobcov v oblasti automotive, energetické firmy a v konečnom dôsledku aj používateľov jednotlivých technológií. Aj preto sa Brusel rozhodol v rámci projektu European Battery Inovation v hodnote 2,9 miliardy eur podporiť zámery spoločností s vyso...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-02 15:27:03 - Feat.: - Title: Slováci sa vlani oveľa výraznejšie vrhli na podielové fondy, majetok v nich stúpol o ďalšie miliardy eur
02 - Modified: 2024-12-31 13:33:10 - Feat.: - Title: Firmy zaujali tento rok netradičnými ponukami tajných agentov či majstrov spánku
03 - Modified: 2024-12-31 13:30:00 - Feat.: - Title: Top investície priniesol prvý polrok, na bod mrazu ich schladila vidina recesie aj Ficova konsolidácia
04 - Modified: 2024-12-30 23:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské šperkovnice nabrali na hodnote. Obľúbenému kovu dodali lesk gigantickí bankári aj drobní investori
05 - Modified: 2024-12-30 01:47:36 - Feat.: - Title: SERIÁL HN CHCEM BYŤ EXPORTÉR: Obnova energetiky Ukrajiny bude stáť desiatky miliárd eur, šancu majú i Slováci