StoryEditor

Volkswagen na druhej koľaji, odborníci fandia kórejskej automobilke

11.01.2015, 16:07
Autor:
SITASITA
Podľa odborníkov bude do roku 2020 získavať podiel na trhu kórejská automobilka nasledovaná nemeckou skupinou Volkswagen.

Automobilovému priemyslu budú v nadchádzajúcom desaťročí kraľovať tradiční výrobcovia, a to aj napriek vzniku nových, technologicky orientovaných firiem. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti KPMG pod názvom Global Automotive Executive Survey 2015. Podľa prieskumu 48 percent opýtaných považuje tento scenár za dosť pravdepodobný. Ako ďalej uvádza analytická spoločnosť, podľa odborníkov bude do roku 2020 s najväčšou pravdepodobnosťou získavať podiel na trhu kórejská automobilka Hyundai/Kia nasledovaná nemeckou skupinou Volkswagen.


Snímka: Reuters

Efektivita spotreby paliva je manažérmi z autopriemyslu vnímaná ako najdôležitejší faktor, ktorý spotrebitelia berú do úvahy. Rovnako tomu bolo podľa KPMG aj v roku 2013 a 2014. Spotrebitelia kladú dôraz tiež na zvýšenú životnosť vozidla, bezpečnostné inovácie a pohodlie. 

"Automobilový priemysel dnes cíti tlak z dvoch strán. Na jednej strane stále prísnejšie regulačné normy vyžadujú optimalizáciu tradičných pohonných technológií a veľké investície do alternatívnych pohonov. Na strane druhej spotrebiteľ čoraz viac vyžaduje pútavé technologické novinky," skonštatoval globálny líder KPMG pre automobilový priemysel Dieer Becker. 

Zo zistení prieskumu KPMG vyplýva, že top trendy v odvetví zostali za ostatné tri roky rovnaké, dokonca posilnili na význame. Na vrchole rebríčka je rast trhu v rozvíjajúcich sa krajinách, nasleduje zmenšovanie a optimalizácia spaľovacích motorov (ICE). Inovácie, ktoré podporujú prepojenie medzi vodičom a autom, sa umiestnili na siedmom až desiatom mieste. Viac ako tretina respondentov si myslí, že spotrebitelia budú do roku 2020 túžiť po plug-in riešeniach pre navigáciu, rozpoznávaní reči vodiča a mobilných internetových zariadeniach, štvrtina menovala osobné asistenčné služby. 

Prieskumu sa zúčastnilo dvesto vysoko postavených predstaviteľov automobilových spoločností na celom svete. Odpovede boli zozbierané formou telefonického rozhovoru v období od júla do augusta minulého roka. 

Volkswagen na druhej koľaji, odborníci fandia kórejskej automobilke 17:19 Nevieme, ktorá organizácia je za teror zodpovedná, vyhlásil Holder Francúzski vyšetrovatelia zatiaľ nevedia, kto je zodpovedný za útoky, ktoré sa od stredy do piatku odohrali v Paríži a vyžiadali si 17 obetí na životoch. Vyhlásil to americký generálny prokurátor Eric Holder v rozhovore pre televíziu ABC. Holder reagoval na otázku o prepojení páchateľov útokov na teroristickú sieť al-Káida a džihádistickú organizáciu Islamský štát, ku ktorým sa oni sami prihlásili. "V tomto okamihu nemáme k dispozícii hodnovernú informáciu, ktorá by nám umožnila určiť, aká z organizácií je (za útoky) zodpovedná," uviedol Holder.
01 - Modified: 2007-02-12 20:45:28 - Feat.: 0 - Title: Slovákom hrozí výmena klubu
01 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia 02 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“ 03 - Modified: 2024-04-17 09:36:15 - Feat.: - Title: Nová povinnosť pre autá od júla 2024: Znamená stopku pre obľúbené fiaty i porsche 04 - Modified: 2024-04-19 12:57:47 - Feat.: - Title: Slovenské fabriky zúfalo hľadajú zamestnancov. Ako Soták, elektrárne, Kia či Chemosvit lovia študentov? 05 - Modified: 2024-04-15 11:40:00 - Feat.: - Title: Číňania dotácie popierajú. Ich autá si držia náskok vďaka inováciám i dokonalej výrobe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 22:56