A spočiatku to skutočne fungovalo. V prvých mesiacoch rástli vklady investorov o desiatky percent mesačne.
Do systému sa postupne zapojili desiatky tisíc ľudí. Rozšíreniu povedomia o bitconnecte, ktorý sám seba označoval za platformu pre požičiavanie a výmenu digitálnych mien, pomohol aj špeciálny systém provízií. Každý investor, ktorý získal nového člena, dostal štedrú odmenu. To motivovalo ľudí, aby si zakladali internetové stránky na podporu bitconnectu alebo mu robili iným spôsobom reklamu.
Niekoľko takýchto webových stránok vzniklo aj v českom a slovenskom kryptomenovom priestore. „Mnoho ľudí skritizovalo bez premýšľania niečo, o čem nevedia vôbec nič a s čím nemajú žiadnu skúsenosť. Napísali nezmysly bez toho, aby sa vôbec zamysleli nad logikou veci. Bez toho, aby ste sa pokúsili zistiť podrobnosti a skutočnosť, tak iba ako papagáje opakujete názory, ktoré nie sú vaše a nie sú ani postavené na znalostiach. Hovorí z vás iba strach,“ napísal napríklad jeden z českých investorov, ktorý zároveň ponúkol záujemcom, že im sprostredkuje vstup do projektu.