StoryEditor

Čo zákazníci v outletoch hľadajú?

02.12.2018, 23:00
Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.

Podľa analytika obchodu Ľubomíra Drahovského idú spotrebitelia do outletu s myšlienkou dobre a výhodne nakúpiť. Keď ich nejaký tovar zaujme a rovnako pozitívne ohodnotia aj jeho cenu, tak ho kúpia.

„Na druhej strane treba povedať, že v ostatných dvoch-troch rokoch sa veľmi výrazne mení pohľad spotrebiteľa a jeho kúpnej sily na to, čo nakúpi,“ vysvetľuje. Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.

V regiónoch, kde je vyššia kúpyschopnosť obyvateľstva z hľadiska príjmov domácností, je pohľad na značkový tovar podstatne iný, ako je to v regiónoch, kde je nezamestnanosť vysoká.

Okrem toho, pre outlety sa podľa Drahovského tiež vynorila ďalšia konkurencia v podobe internetových obchodov, ktoré zlepšili svoje služby, ponuku, dopravu či reklamácie.

01 - Modified: 2024-12-07 21:31:12 - Feat.: - Title: Výdavky na vianočné nákupy v USA zatiaľ rastú najmä v online obchodoch 02 - Modified: 2024-12-03 12:59:36 - Feat.: - Title: Čo priniesol Black Friday? Bitka obchodníkov napovedá veľa, nahráva jednému segmentu 03 - Modified: 2024-11-30 08:47:14 - Feat.: - Title: Do obchodu v Japonsku vnikol medveď, zranil jedného človeka 04 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí 05 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
22. december 2024 21:16