Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.
Podľa analytika obchodu Ľubomíra Drahovského idú spotrebitelia do outletu s myšlienkou dobre a výhodne nakúpiť. Keď ich nejaký tovar zaujme a rovnako pozitívne ohodnotia aj jeho cenu, tak ho kúpia.
„Na druhej strane treba povedať, že v ostatných dvoch-troch rokoch sa veľmi výrazne mení pohľad spotrebiteľa a jeho kúpnej sily na to, čo nakúpi,“ vysvetľuje. Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.
V regiónoch, kde je vyššia kúpyschopnosť obyvateľstva z hľadiska príjmov domácností, je pohľad na značkový tovar podstatne iný, ako je to v regiónoch, kde je nezamestnanosť vysoká.
Okrem toho, pre outlety sa podľa Drahovského tiež vynorila ďalšia konkurencia v podobe internetových obchodov, ktoré zlepšili svoje služby, ponuku, dopravu či reklamácie.
01 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí
02 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov"
03 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie
04 - Modified: 2024-07-11 08:22:35 - Feat.: - Title: Obchodný deficit Spojeného kráľovstva v máji zaznamenal pokles
05 - Modified: 2024-05-16 16:34:34 - Feat.: - Title: USA a Čína by mali vyriešiť obchodné napätie. Bidenove clá môžu roztrieštiť dodávateľov, tvrdí menový fond