StoryEditor

Čo zákazníci v outletoch hľadajú?

02.12.2018, 23:00
Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.

Podľa analytika obchodu Ľubomíra Drahovského idú spotrebitelia do outletu s myšlienkou dobre a výhodne nakúpiť. Keď ich nejaký tovar zaujme a rovnako pozitívne ohodnotia aj jeho cenu, tak ho kúpia.

„Na druhej strane treba povedať, že v ostatných dvoch-troch rokoch sa veľmi výrazne mení pohľad spotrebiteľa a jeho kúpnej sily na to, čo nakúpi,“ vysvetľuje. Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.

V regiónoch, kde je vyššia kúpyschopnosť obyvateľstva z hľadiska príjmov domácností, je pohľad na značkový tovar podstatne iný, ako je to v regiónoch, kde je nezamestnanosť vysoká.

Okrem toho, pre outlety sa podľa Drahovského tiež vynorila ďalšia konkurencia v podobe internetových obchodov, ktoré zlepšili svoje služby, ponuku, dopravu či reklamácie.

01 - Modified: 2025-12-13 10:56:09 - Feat.: - Title: Automobilky zažili čierny mesiac. Ťažkosti majú aj predajcovia či servisy, doplácajú na to ich zamestnanci 02 - Modified: 2025-12-08 08:25:14 - Feat.: - Title: Ľudia začínajú šetriť na základných potravinách či liekoch. Šéf maloobchodníkov: Kríza trvá veľmi dlho 03 - Modified: 2025-10-21 14:30:53 - Feat.: - Title: Obchod Slovenska s Indiou raketovo rastie. Na obzore sú dohody o obrane aj filmoch z Bollywoodu 04 - Modified: 2025-10-08 20:17:21 - Feat.: - Title: Senior na Guadeloupe prepadol obchod, aby sa pozrel za vnukom do väzenia 05 - Modified: 2025-10-01 19:38:03 - Feat.: - Title: Shein otvorí prvé trvalé kamenné obchody, budú vo Francúzsku
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
17. december 2025 15:57