V Bratislave preto budú umiestnené špeciálne hokejové mapy mesta, fotopointy a zvýši sa aj počet informačných bodov.
Bratislavská organizácia cestovného ruchu, Bratislava Tourist Board, sa na to podujala nielen s cieľom spropagovať šampionát, ale aj samotnú Bratislavu ako destináciu nielen pre hokejových turistov.
„Hokejový šampionát je jedinečná príležitosť, keď sa Bratislava globálne dostane nielen do pozornosti fanúšikov športu, ale aj širokej verejnosti," uviedla predsedníčka predstavenstva organizácie Alžbeta Melicharová.
Mesto je podľa predsedníčky mestskej komisie pre cestovný ruch a medzinárodnú spoluprácu Soňu Svoreňovú v porovnaní s rokom 2011, kedy sme tiež hostili šampionát, pripravené lepšie: „Určite sme ďalej napríklad v prípade organizácie dobrovoľníkov, ktorí na vstupných bránach do mesta i ďalších dôležitých zhromažďovacích miestach poradia, vysvetlia i navigujú návštevníkov zo zahraničia,“ informovala.
Zlepšila sa podľa nej aj propagácia šampionátu v zahraničí.