K čomu teda tento nanútený experiment povedie? Podľa Garaja táto skúsenosť jednoznačne môže viesť k rozšíreniu home officeu aj po tom, čo sa veci vrátia do normálu. Teraz zamestnávateľ jednoducho nemá na výber a „ak uvidí, že ľudia na určitých pozíciách a v určitých typoch firiem dokážu byť rovnako a možno aj viac produktívni v režime práce na diaľku, tak ho to presvedčí“.
Veľká revolúcia nás však zrejme nečaká. Ako totiž pre The Atlantic uviedol Hiteh Shah, poradca pre firmy, ktoré fungujú na báze práce na diaľku, prechod na tento model bude trvať roky. „Posledných 120 rokov sme strávili tým, že sme objavovali, ako môžu byť ľudia produktívni v kanceláriách.“
Najprv sa teda firmy musia naučiť, že práca na diaľku funguje iným spôsobom, manažéri budú musieť objaviť nové formy na vedenie svojich podriadených, no a samotní zamestnanci budú musieť nadobudnúť nové pracovné návyky.