Oživenie samotného podchodu stálo 4,1 milióna eur. Podiel developerskej firmy na tejto investícii tvorí 2,5 milióna, pričom za túto sumu vykonala všetky spomínané technické aj estetické úpravy.
Za odmenu dostala priestory do prenájmu na 15 rokov za jedno euro ročne.
V priestoroch Trnavského mýta sa tak Immocap Group stal kľúčovým hráčom – spoločnosť totiž stavala aj neďaleké nákupné centrum Central a spoluvlastní aj neďaleký Dom odborov.
Zvyšné peniaze investoval magistrát. Oficiálne za 1,6 milióna eur sa mesto podieľalo na výmene eskalátorov a inštalovaní výťahov.
Predseda Predstavenstva Immocapu Peter Lukeš vyhlásil, že tento projekt považuje za „príklad konštruktívnej spolupráce mesta a súkromného investora“.
Ďalších 450-tisíc eur mesto vyčlenilo aj na opravu priestoru pred podchodom. Celkovo sa tak investície do podchodu aj okolia šplhajú k 4,5 milióna eur.