Na sociálnych sieťach Kiska udržiaval kontakt s voličmi a pod hashtagom „čo na to Kiska“ odpovedal na ich otázky. Od začiatku sa tiež dištancoval od prijatia podpory od strany Smer.
Reagoval na sieťach aj na obvinenia z toho, že je daňový podvodník, ktoré odmietal.
Namiesto toho poukazoval, že vtedajší premiér Robert Fico a jeho protikandidát v prezidentských voľbách klame a snaží sa ho zdiskreditovať a vyzýval ho na poctivú kampaň.
Okrem toho komentoval aj aktuálne udalosti ako napríklad emisnú kauzu či navrhoval riešenia v prípade svojho zvolenia za prezidenta, k čomu patril aj boj proti straníckym nomináciám.
V prípade billboardov najviac rezonoval práve Kiska. „Celkové náklady na propagáciu mojich aktivít od ohlásenia zámeru kandidovať do konca februára 2014 dosiahli 350 000 eur," vyhlasoval.
Po Slovensku sa z nich prihováral s textom Srdce, rozum, charakter.