Na bilbordovú formu kampane stavil líder strany Most-Híd Béla Bugár.
Jeho tvár sa na voličov pozerá z čierneho bilbordu so sloganom „Slovensko potrebuje skúseného prezidenta“. Čierna farba tradične zvýrazňuje ostatné farby.
V jeho prípade zelenú. Tá je symbolom nádeje a v psychológii dominuje u ľudí, ktorí sa usilujú presadiť ju.
Rovnako je čierna aj farbou radikálnou, zdôrazňujúcou, rebelantskou či trucujúcou. Preto sa bilbord dá čítať ako zdôraznená až trucovitá snaha o sebapresadenie, vysvetľuje marketérka Katarína Fichnová.
Negatívny dosah na jeho prezidentskú kandidatúru má aj súčasná vládna koalícia.
„Ak by kandidoval predtým, ako začal spoluprácu so stranou Smer-SD, jeho šance by boli výrazne väčšie,“ uviedol Mikuláš.
Všetci marketéri sa však zhodujú v tvrdení, že jeho kampaň je nenápadná. Akoby kandidatúru od istého momentu nemyslel vážne.
Môžu byť za tým prieskumy verejnej mienky, ktoré ho vyradili z reálneho boja.