![6c230c47-3ab0-4b8a-88c7-0a338493fb07](https://static.hnonline.sk/images/archive/2019/05/26/6c230c47-3ab0-4b8a-88c7-0a338493fb07.jpg)
Cieľom každej kampane je presvedčiť voliča, že práve program ich strany je tým najlepším riešením. Ako sa s predvolebnou kampaňou popasovala koalícia Progresívne Slovensko a Spolu?
Čo stálo za jej úspechom, a prečo sa darí kampani, ktorú vedie Kotlebova Ľudová strana Naše Slovensko? Stretnutie týchto dvoch protipólov sme zhodnotili s odborníkmi.
Najväčšiu silu v kampani má osobná skúsenosť s kandidátom. Aj preto sa kandidáti snažili o čo najväčší zásah práve cestovaním po Slovensku. Michal Šimečka doslova obehol Slovensko. Rovnako ako kedysi Mikuláš Dzurinda obišiel svojich voličov na bicykli. Pri PS a Spolu však bolo potrebné personalizovať kandidátov a priblížiť ich verejnosti čo najautentickejšie.
„Podobne ako v prípade Dzurindu, aj v prípade Šimečku bol presun k voličom ,po vlastných‘ metaforou k mentálnej energickosti,“ povedal pre HN politický marketér Peter Mikuláš.