Outlet rozhodne neznamená prehrabávanie sa v tonách neesteticky rozmiestneného oblečenia. Ani to, že si kúpime značkové rifle za pár eur. Jeho definícia volá skôr po slogane „Módne značky za výhodné ceny doplnené príjemným prostredím“. Aj Slováci si už na jeho koncept zvykli. Ako o nákupnom raji našincov sa však dosiaľ, bohužiaľ, nehovorilo o žiadnom slovenskom outletovom centre, ale o rakúskom Parndorfe neďaleko hraníc. Naopak, ten slovenský „Parndorf“ nedávno skončil. HN sa v otázkach a odpovediach pozreli na to, prečo outlety u nás nevyšli.
1. Aká je slovenská história outletov?
Príbeh o tom, ako sa Voderady stali prvým outletovým centrom na Slovensku, mohol mať aj iného protagonistu pod názvom D1 Outlet City s lokalitou pri Senci. Namiesto outletu však na jeho mieste skončili čínske firmy a showroomy zastrešené v D1 Expo Business Center, ktorý otvorili v lete 2016. „Objekt nebude využívaný na predaj koncovému spotrebiteľovi, ale ako veľkoobchodné a zastupiteľské prezentačné centr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.