Sociálna sieť Facebook ale nebola jediným miestom, kde sa ruský vplyv počas amerických volieb na sieti objavil.
Ďalšie prípady, v mnohých ohľadoch odlišné od „zneužitia“ Facebooku, sa v posledných dňoch objavili na Twitteri a Google.
RT utrácala na reklamy Spoločnosť Twitter v septembri ukázala, ako ruská globálna televízna stanica RT – predtým Russia Today – utrácala za reklamy v priebehu minuloročnej volebnej kampane. Ruskou vládou financovaná stanica minula na tieto aktivity 274-tisíc dolárov. Príspevky šírila prostredníctvom troch účtov – @RT_com, @RT_America a španielsky písaného @ActualidadRT. Promovaných bolo 1 823 príspevkov.
Aktívni spameri
Twitter zároveň uviedol, že počas predvolebnej kampane zaznamenal zvýšenú aktivitu botov a spamerov.
V nižšie uvedenom videu si môžete pozrieť, ako stanica RT zareagovala, keď sa dozvedela o víťazstve Donalda Trumpa vo vlaňajších voľbách amerického prezidenta.
01 - Modified: 2024-04-25 21:36:56 - Feat.: - Title: Kampusy sú otrasené. Zatýkanie propalestínskych demonštrantov na amerických univerzitách pokračuje
02 - Modified: 2024-04-25 20:38:20 - Feat.: - Title: Americké akcie klesli kvôli údajom o ekonomike, výrazne oslabila Meta
03 - Modified: 2024-04-25 20:36:34 - Feat.: - Title: Americká armáda začala pri Gaze stavať mólo pre dodávky humanitárnej pomoci. Terajší koridor kontroluje Izrael
04 - Modified: 2024-04-25 20:00:27 - Feat.: - Title: Putin vyzýva na zdržanlivosť pri zabavovaní majetku firiem. Štát preberá kontrolu po odchádzajúcich firmách
05 - Modified: 2024-04-25 19:28:05 - Feat.: - Title: Vedeli sme, že nemal spravodlivý súdny proces, tvrdí Weinsteinov právnik. Rozsudok zrušili