StoryEditor

Akú stratégiu použila Moskva?

19.10.2017, 13:31
Rusko prostredníctvom už spomínanej agentúry Internet Research Agency zadalo reklamy, pri ktorých presne nastavilo ich zacielenie.

„Konkrétne tieto reklamy cielilo na sofistikovane zvolené demografické skupiny v oblastiach a štátoch, ktoré sa pre Trumpov úspech vo voľbách ukázali kľúčové," uviedol zdroj citovaný spravodajskou stanicou CNN.
Špecificky išlo napríklad o štáty Michigan a Wisconsin. V oboch Donald Trump vyhral rozdielom menej ako jedeno percento. V oboch štátoch pritom Trump prekonal predpovede. Tento spôsob zacielenia ukazuje, že snahou mohlo byť s čo najmenšími výdavkami získať čo najvyšší efekt.

01 - Modified: 2024-04-23 21:54:52 - Feat.: - Title: "O ňom iba pozitívne". Exšéf bulvárneho denníka na súde opísal tajnú spoluprácu s Trumpovou kampaňou 02 - Modified: 2024-04-23 21:43:17 - Feat.: - Title: Päť kilometrov za desať dní. Ruské invázne sily dosiahli na Ukrajine významný postup 03 - Modified: 2024-04-23 21:06:24 - Feat.: - Title: Rast aktivity v americkom súkromnom sektore sa v apríli spomalil 04 - Modified: 2024-04-23 20:40:25 - Feat.: - Title: Akcie v USA posilnili, investori čakajú na výsledky veľkých rastových firiem 05 - Modified: 2024-04-23 20:35:28 - Feat.: - Title: Námestník ministra obrany v Rusku bol zadržaný pre podozrenie z korupcie
menuLevel = 2, menuRoute = focus/zahranicie, menuAlias = zahranicie, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
24. apríl 2024 00:33