Rusko prostredníctvom už spomínanej agentúry Internet Research Agency zadalo reklamy, pri ktorých presne nastavilo ich zacielenie.
„Konkrétne tieto reklamy cielilo na sofistikovane zvolené demografické skupiny v oblastiach a štátoch, ktoré sa pre Trumpov úspech vo voľbách ukázali kľúčové," uviedol zdroj citovaný spravodajskou stanicou CNN.
Špecificky išlo napríklad o štáty Michigan a Wisconsin. V oboch Donald Trump vyhral rozdielom menej ako jedeno percento. V oboch štátoch pritom Trump prekonal predpovede. Tento spôsob zacielenia ukazuje, že snahou mohlo byť s čo najmenšími výdavkami získať čo najvyšší efekt.
01 - Modified: 2024-11-04 18:10:09 - Feat.: - Title: Kampaň v USA vrcholí, posledný deň kandidáti strávia v nerozhodnutých štátoch. Harrisovú podporí Lady Gaga
02 - Modified: 2024-11-04 18:00:00 - Feat.: - Title: Prázdne ulice plné depresie a volebných pútačov. Upadajúci Rust Belt opäť rozhodne voľby
03 - Modified: 2024-11-04 17:00:00 - Feat.: - Title: Kanibali vždy prežijú, vrátia sa domov ako bežní ľudia. Aká je služba v Putinovom samovražednom oddiele?
04 - Modified: 2024-11-04 15:26:40 - Feat.: - Title: V podpore Ukrajiny sme jednotní, vyhlásil Borrell v Južnej Kórei
05 - Modified: 2024-11-04 15:18:20 - Feat.: - Title: VEĽKÁ ANALÝZA: Harrisová a Trump, dvaja nezmieriteľní. Kam povedie Ameriku nový prezident?