StoryEditor

Rado Olos: Ľudia nemajú radi banky ani reklamu. To prvé nás okráda, to druhé klame

Ľudia nemajú radi banky ani reklamu. To prvé nás okráda, to druhé klame. Taká je situácia v hlavách ľudí na rozhraní tisícročí. Na druhej strane, Slovensko miluje Susedov... Takže robiť ako-tak ľúbivú či zaujímavú bankovú komunikáciu zas nebude taká výzva. Bude sa baliť do jedlých obalov a prestane byť falošne okázalá spôsobom „v banke, v ktorej je jasno“.Široké publikum dostane vtip, tých lepších chytíme na snobizmus (pocit dôležitosti). Skrátka, finančné produkty získavajú status bežnej komodity, a tak je postupne dovolené všetko – od opatrného klišé až po odvážnu bizarnosť (Fio).

Z môjho pohľadu to bola rodina Veselých (Slovenská sporiteľňa), ktorá kedysi brandžu presvedčila, aké dobré je mať koncept. A že koncept nie je len signálna farba v spote a packshot s logom. Dobre vymyslený koncept je však vždy len nutnou podmienkou dobrej komunikácie. O jeho osude napokon vždy rozhodnú konkrétne exekúcie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-24 12:45:12 - Feat.: 0 - Title: Milada Halová z Tatra banky: Chceme vytvárať podnikateľsky silnú a hodnotovo správnu spoločnosť 02 - Modified: 2025-03-24 07:17:30 - Feat.: 0 - Title: Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne: Najväčšou výzvou je pre nás komunikácia s mladou generáciou 03 - Modified: 2025-01-14 17:07:07 - Feat.: 0 - Title: Skvelé hodnotenie pre poslednú VÚB s Polnišovou aj vizuál Heinekenu 04 - Modified: 2024-12-03 14:12:25 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka má novú a skúsenú posilu v PR tíme. Je ňou Jana Tuhá 05 - Modified: 2024-10-04 11:13:34 - Feat.: 0 - Title: Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. marec 2025 12:12