StoryEditor

Vodiči HOPIN aplikácie už expresne doručujú aj tovar z e-shopov

16.04.2020, 12:30
Bratislava, 16. apríl 2020 – Pandémia koronavírusu prinútila mnohých k hľadaniu nových neštandardných postupov a riešení. Na vzniknutú situáciu zareagovala aj taxi aplikácia HOPIN, ktorá spustila službu HOPIN KURIÉR. E-shopom a firmám ponúkne expresne rýchlu prepravu akéhokoľvek tovaru v rámci mesta.

Mnoho firiem, ktoré sa živili štandardným remeslom či poskytovaním služieb, museli počas pandémie koronavírusu prehodnotiť svoje podnikanie. Tí flexibilnejší dokázali zareagovať na nové výzvy a prispôsobiť svoje podnikanie online svetu, ktorý práve zažíva zlaté časy. Firmám exponenciálne rastú predaje a zákazníci, ktorí sú chtiac-nechtiac uväznení vo svojich domovoch, vyžadujú rýchlu prepravu tovaru z bodu A do bodu B. Obslúžiť ich a uspokojiť aktuálny dopyt na trhu nie je jednoduché. Kuriérske spoločnosti sú plne vyťažené a mnohé z nich fungujú v starom „old-fashion“ režime, ktorý nie je ani flexibilný, ani šitý na mieru aktuálnym potrebám.

Prepravná spoločnosť HOPIN, ktorá dlhodobo poskytuje prepravné služby firmám aj jednotlivcom, sa aj preto rozhodla flexibilne zareagovať na dopyt a premeniť taxikárov na expresných mestských kuriérov.

Nová služba HOPIN KURIÉR využíva funkčný ekosystém stoviek taxíkov na rozvoz tovaru v rámci všetkých mestských častí Bratislavy a jej okolia. Určená je tak konečným spotrebiteľom, firmám a najmä e-shopom, ktoré chcú svojich zákazníkov obslúžiť expresne rýchlo a pohodlne. Cez službu HOPIN KURIÉR je možné tovar doručiť už do dvoch hodín v rámci celej Bratislavy navyše bez akéhokoľvek časového obmedzenia. Flotila kuriérov je stále online a balíky doručuje 24 hodín 7 dní v týždni.

Trh sa zmenil zo dňa na deň a ľudia a firmy sa v rámci zdieľanej ekonomiky presunuli do online sveta. V HOPINE sme sa tejto výzvy pohotovo chopili a firmám a jednotlivcom sme ponúkli to, po čom je aktuálne najväčší dopyt - expresnú nonstop dopravu od dverí k dverám,“ uviedol riaditeľ spoločnosti, Martin Baran. Taxikári aj vďaka tomu kreatívnemu riešeniu neprišli o prácu, len sa premenili na kuriérov, ktorí z e-shopov ľuďom rozvážajú potraviny, balíky či drogériu.

Službu HOPIN KURIÉR ocenia najmä e-shopy, ktoré sa okrem iného vyhnú zbytočným papierovačkám, zdĺhavým registráciám či individuálnemu vypĺňaniu objednávok. Zásielky môžu firmy a e-shopy odoslať cez firemný účet a využiť aj platbu na faktúru. Aktuálne medzi klientov patria potraviny, výrobcovia vína či predajcovia drogistického tovaru, no dopyt po expresnom doručovaní rastie aj v iných segmentoch. Aj preto HOPIN v rámci aktuálnej situácie plánuje rozširovanie služby HOPIN KURIÉR do ďalších miest cez partnerské vozidlá.

„Sme otvorení akýmkoľvek typom tovarov, prevádzok a spoluprác, stačí, keď nás záujemcovia kontaktujú. Veľmi flexibilne dokážeme reagovať na rôzne dopyty či požiadavky a veľmi rýchlo zabezpečíme prepravu v ktoromkoľvek väčšom meste na Slovensku,“ doplnil na záver Martin Baran.

Hopin_1024x768_KURIER_kampan Hopin

(PR)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
13. október 2024 09:46