Talianska Alfa Romeo zverejnila ďalšie zaujímavé fotografie svojho veľmi pôsobivého kupé. Základom Alfy Romeo 8c Competizione je ľahký priestorový rám, spočívajúci na štyroch dvojitých priečnych ramenách a pomocných hliníkových rámoch. Športové pruženie, riadenie, veľkoryso dimenzované brzdy s hliníkovými strmeňmi a celkové silno športové odladenie auta by malo zaručiť naozaj výnimočné jazdné vlastnosti. Ešte výraznejší športový dojem tohto talianskeho auta dotvárajú aj veľké 20" palcové kolesá s pneumatikami 235/35 a 285/35 a športovo "strihnutý" stabilizačný systém VDC. O pohon sa stará nový osemvalec s objemom 4,7 litra. Má variabilné časovanie ventilov a vyvíjali ho spoločne s Maserati a Ferrari. Jeho výkon je 330 kW pri 7 000 otáčkach za minútu. Hodnota maximálneho krútiaceho momentu 470 Nm vrcholí pri 4 250 otáčkach za minútu.
Podľa konštruktérov sa pri jazde na Alfe Romeo 8c Competezione musí pri siedmich tisícoch otáčok v každom vodičovi prebudiť ozajstné športové srdce. K tomu určite prispieva aj nová šesťstupňová robotizovaná prevodovka so sekvenčným radením. Spolu s motorom a so zadnou nápravou tvorí jeden celok -- systém transaxle. Riešenie sa zvolilo pre ideálne rozloženie hmotnosti. Prevodovka má štyri režimy práce. Manual-normal, manual-šport, automatic-normal a automatic-šport.
StoryEditor