StoryEditor

Stratégia LG Electronics

16.05.2006, 00:00

Spoločnosť LG Electronics, líder na poli spotrebnej elektroniky a mobilnej komunikácie, informovala o svojej európskej obchodnej stratégii na rok 2006. LG Electronics očakáva, že v roku 2006 dosiahne v Európe rast tržieb na úrovni 16 %. Tieto očakávania sú podporené doterajšími investíciami LG v Európe a jej novým sortimentom spotrebiteľských výrobkov, ktoré sa jasne odlišujú od konkurencie (ako príklad je možné uviesť napr. prvý plazmový televízor na svete so zabudovaným digitálnym videorekordérom (DVR), parnú práčku, LCD monitory z radu "Emotional" s unikátnym dizajnom, mobilný telefón s 5-megapixelovým digitálnym fotoaparátom alebo DVB-H telefón). LG Electronics očakáva, že sa pre ňu rok 2006 stane prelomovým aj vzhľadom na to, že ďalej pevne kráča za svojím cieľom premeny z výrobnej na marketingovo orientovanú spoločnosť.

menuLevel = 1, menuRoute = prakticke-hn, menuAlias = prakticke-hn, menuRouteLevel0 = prakticke-hn, homepage = false
20. september 2024 10:45