Oplatí sa vystavovať na veľtrhu a kedy sa vrátia vynaložené peniaze? Dá sa zmerať úspech expozície? Radí odborník Miroslav Strašifták z Agentúry Evka, ktorý má 25-ročné skúsenosti s prípravou expozícií po celom svete. Reálne si zhodnoťte, či vami ponúkaný produkt je niečím jedinečný, alebo ide o niečo, čo ponúkne ďalších „sto“ vystavovateľov. Ak máte výnimočný produkt, zamerajte všetku energiu a pozornosť na tento skvost!
Ak hľadáte klientov s bežnou ponukou vašich služieb či výrobkov, sústreďte sa na posilnenie značky vašej spoločnosti – krátko a úderne vštepiť potenciálnemu klientovi do pamäti, že ste tu i vy a keď bude hľadať, aby oslovil i vás. Spôsobov je mnoho, od silného sloganu až po užitočné maličkosti s logom, webom či niečím, čo vás pripomenie.
Prezentujte sa pravdivo. Zviditeľnite vaše plusy a pokojne prejdite mlčaním, kde ešte nie ste lídrami. Ale neklamne. Príde sa na to veľmi rýchlo a znamená to koniec spolupráce, pretože dôvera je tu len raz!
Prezentácia by mala mať adekvátnu úroveň. Môžete staviť na serióznosť, kreatívnosť alebo na niečo, čomu sa ľudovo hovorí „úlet“. Vynaložené prostriedky nemusia znamenať vždy priamu úmeru k výsledkom. Klienta dokonca môžete unudiť alebo i uraziť vašou prezentáciou!
Viac informácií o tejto téme
nájdete v utorkových Hospodárskych novinách.