Kúpiť dobrý produkt za dobrú cenu. To je spravidla želanie mnohých zákazníkov, ktorí tomuto zámeru prispôsobujú i svoje rozhodnutie. Ako prezrádza v rozhovore Janette Kučerková, riaditeľka sekcie nehnuteľností spoločnosti Kaufland, spotrebitelia čoraz viac oceňujú a vnímajú pridanú hodnotu, ako sú kvalitné regionálne produkty, služby, dostupnosť nákupu a v neposlednom rade ústretový a odborne zdatný personál.
Ako z vášho pohľadu vnímate trh v oblasti obchodných reťazcov a ich rozširovania na Slovensku?
Trh sa mení vždy podľa vývoja potrieb zákazníkov. Zákazník je prvoradý, určuje smer a charakter obchodu. V poslednom čase sme zaznamenali zatvorenie niektorých predajní spoločnosti Hypernova, ako i spoločnosti Carrefour. Táto skutočnosť sa pozitívne prejavila na aj tak
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.