17.03.2016, 00:00

Zákazník je prvoradý, určuje smer nákupu

Kúpiť dobrý produkt za dobrú cenu. To je spravidla želanie mnohých zákazníkov, ktorí tomuto zámeru prispôsobujú i svoje rozhodnutie. Ako prezrádza v rozhovore Janette Kučerková, riaditeľka sekcie nehnuteľností spoločnosti Kaufland, spotrebitelia čoraz viac oceňujú a vnímajú pridanú hodnotu, ako sú kvalitné regionálne produkty, služby, dostupnosť nákupu a v neposlednom rade ústretový a odborne zdatný personál.

Ako z vášho pohľadu vnímate trh v oblasti obchodných reťazcov a ich rozširovania na Slovensku?

Trh sa mení vždy podľa vývoja potrieb zákazníkov. Zákazník je prvoradý, určuje smer a charakter obchodu. V poslednom čase sme zaznamenali zatvorenie niektorých predajní spoločnosti Hypernova, ako i spoločnosti Carrefour. Táto skutočnosť sa pozitívne prejavila na aj tak

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.