Podnikatelia, ktorí chcú podporovať športovcov či športové kluby, môžu využiť rôzne formy financovania. Novinkou je sponzoring, ktorý má postupne priniesť viac peňazí do slovenského športu. Každá možnosť podpory má však iné daňové dopady, s čím súvisia výhody, ale aj nevýhody. Prečítajte si, aké existujú jednotlivé spôsoby financovania športu zo strany firiem a podnikateľov.
Sponzoring
Sponzoring je novou formou financovania športu. Legálnym sa stal od 1. januára 2016. Tento spôsob je však vo všeobecnosti určený iba pre vrcholový šport. Príjemca sponzorského môže byť iba profesionálny športovec, talentovaný amatérsky športovec, tréner, inštruktor športu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.