V Rusku sprevádzal turistov aj predával pivo. Tvrdí, že ho vždy lákalo dobrodružstvo a výzvy. Aj preto dnes šéfuje jednej z najznámejších kozmetických značiek. CEO Oriflamu Magnus Brännström exkluzívne v prečo nie?!
Boli časy, keď ste predávali pivo, dnes ste hlavou jednej z najväčších kozmetických spoločností. Aká bola cesta od sudov ku krémom a maskarám?
Nebola zďaleka taká dlhá, ako by sa mohlo zdať. Mal som rád aj predchádzajúcu prácu, biznis s pivom má, tak ako každá oblasť, svoje čaro, osobitosti a výzvy. Ale som veľmi rád, že som vstúpil do kozmetického priemyslu, lebo si myslím, že má veľký potenciál. Je to rastúci biznis, je nadnárodný a mal som možnosť pracovať v rôznych krajinách po celom svete. A to mi osobne dalo mnoho.
Začínali ste v Rusku v turbulentných deväťdesiatych rokoch. Vyhnala vás tam mladícka horlivosť?
Myslím si, že v tom určite bolo trochu túžby po dobrodružstve. Vyrastal som na severe Švédska a veľmi rýchlo som sa osamostatnil. Vždy som chcel ísť do zahraničia. V čase, keď som dospieval, teda v 70. a 80. rokoch, bol Sovietsky zväz takpovediac na druhej strane. Spolu s ním aj ďalšie krajiny východného bloku, teda aj dnešné Slovensko. Boli to krajiny, ktoré sme nikdy nevideli, nerozumeli sme im. Takže keď sa naskytla príležitosť ísť do Ruska a pracovať tam, neváhal som. Bola to súčasť môjho sna – vidieť nové veci a zažiť niečo dobrodružné.
V tom prípade bolo Rusko určite dobrou voľbou.
Zmena zo Sovietskeho zväzu na Rusko bola extrémna. Nakoniec, s podobnými zmenami ste sa museli vyrovnať aj vy – bol to prechod ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.