Začnime tým, ako konkrétne vašu spoločnosť poznačila koronakríza?
Cestovný ruch na celom svete poznačila koronakríza veľmi značným, nepriaznivým spôsobom. Vzhľadom na to, že sa uzavreli letiská, prestali lietať letecké spoločnosti, sme v čase, kedy predávame zájazdy na leto, čakali ako sa bude situácia vyvíjať a predaj sa samozrejme úplne zastavil. Takže zo dňa na deň sme prestali generovať tržby a zostali nám len náklady.
V čom konkrétne ste museli pristúpiť k najväčším obmedzeniam? Ktorých častí prevádzky sa to dotklo najviac?
Vzhľadom na to, že všetky naše pobočky sú v nákupných centrách, boli sme nútení prevádzky úplne zatvoriť. Všetci kolegovia pracovali z domu, riešili dotazy klientov a boli k dispozícii online.
Čím všetkým ste museli prejsť?
V cestovnom ruchu sme už zažili veľa nepredvídaných udalostí od teroristických útokov, výbuchov sopiek, zemetrasení, pokus o prevrat v Turecku, skrachovanie leteckých spoločností atď.
Je to podnikanie v segmente, kde sa neustále niečo deje a neustále musíte byť pripravení riešiť krízové situácie. Táto situácia bola však úplne iná v tom, že hranice boli zatvorené a nemohlo sa vôbec cestovať.
Momentálne ešte pracujeme v upravenom režime a čakáme, do ktorých destinácií sa bude dať odlietať a podľa toho budeme robiť ďalšie kroky, aby sme situáciu zvládli....
Zostáva vám 85% na dočítanie.