Prespávanie pred obchodmi známych značiek a dlhé hodiny čakania v snahe získať limitovaný kúsok oblečenia či obuvi sú v zahraničí bežnou zaužívanou praxou. Na Slovensku sme ešte pred pár rokmi tento trend nepoznali, no zmenu priniesla značka Footshop. Na Slovensko priniesla exkluzívne kúsky tenisiek od takých zvučných mien ako Kanye West a jeho adidas Yeezy, kolekciu Pharrella Williamsa či obuv Fenty, za dizajnom ktorej stojí speváčka Rihanna.
Zo školy do reality
Footshop vznikol ako bakalársky projekt Košičana Petra Hajdučeka. Vtedy ešte nikto netušil, že jeho e-shop bude Slovákom prinášať kúsky z limitovaných edícií, ktoré kedysi na Slovensku nebolo možné zohnať. Projekt začal svoju cestu hneď v dvoch krajinách, a to v Česku a u nás. Online predaj sa postupne zväčšoval a zástupcovia vedenia pozorne sledovali krajiny, do ktorých postupne vstupovali s úmyslom vytvoriť aj kamenné predajne. Keď videli, že zákazníkov je dostatok a obrat sa zväčšuje, nasmerovali svoj záujem k retailovej prevádzke. Prvá bola otvorená ešte v roku 2014 v Prahe.
Za rozvoj značky u nás bol od začiatku zodpovedný generálny manažér Andrej Medveď, ktorý je Hajdučekovou pravou rukou na Slovensku a stojí za otvorením prvej kamennej pobočky v Bratislave. „Založiť sme sa ju rozhodli niekedy na konci roku 2015,“ vyjadril sa Medveď, ktorý sám ako zberateľ vlastní niekoľko stoviek párov tenisiek. Prípravná fáza otvorenia obchodu prebiehala približne pol roka. Medveď oslovil realitné kancelárie a voľba nakoniec padla na rozľahlý priestor v novovybudovanom komplexe Panorama City. „Myslím si, že výberom tejto oblasti sme urobili veľmi dobré rozhodnutie, pretože aj...
Zostáva vám 85% na dočítanie.