Asahi Super Dry
StoryEditor

Pivný hit dobyl Japonsko. Teraz prichádza aj na slovenský trh

09.05.2018, 10:14
Autor:
lezolezo
 Keď pred tromi desiatkami rokov japonská spoločnosť Asahi uviedla na trh prvý rad pivných noviniek, netušila, že práve vznikla legenda.

Lavína záujmu tento osviežujúci ležiak s "karakuchi" chuťou nazvaný Asahi Super Dry v Japonsku vzápätí katapultovala na prvé miesto v obľúbenosti medzi tamojšími pivami a vyslala ho na úspešnú cestu po celom svete. Japonské pivo sa dostáva aj na slovenský trh. 

Za svoj ohlas vďačí nielen originálnej receptúre a použitiu tých najkvalitnejších surovín, ktorými sú vynikajúci aromatický chmeľ, unikátne vyvinuté kvasinky, výberový jačmenný slad, krištáľovo čistá voda a ryža, ale tiež vysokým japonským štandardom varenia piva a inovatívnej technológii kvasenia.

Tá spočíva predovšetkým v použití jačmenného sladu, nízkej teploty, úplného prekvasenia, dlhodobého zrenia a vynechania pasterizácie. Vďaka tomu si nápoj zachováva svoju jedinečnú čerstvosť. Asahi Super Dry tak nastavil úplne nový spôsob varenia piva. V dôsledku tohto procesu sa rodí chuť "karakuchi".

„Prémiový ležiak Asahi Super Dry plne odráža japonský prístup ku kvalite. Japonci veria, že všetko – výrobky aj postupy – sa dá neustále zlepšovať tak, aby vznikol perfektný produkt. Ležiak Asahi Super Dry je uvarený tak, aby po napití ponúkol výraznú a osviežujúcu chuť, ktorá v závere prechádza do veľmi čistej chuti bez dlhého doznievania.

Vďaka tomu si môžete naplno vychutnať akékoľvek jedlo. Verím, že ho ocenia aj slovenskí milovníci piva, hoci chutí výrazne inak než tradičné slovenské a české ležiaky,“ hovorí marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja Grant McKenzie.

Podľa Jana Engeho, sládka Plzeňského Prazdroja, ide o nepasterizované pivo, ktoré vďaka tomu chutí rovnako ako v pivovare. „Výhodou piva je pomerne slušná penivosť, na ktorú sme tu zvyknutí, vysoká rezkosť a osviežujúci charakter,“ dodáva Enge.

Práve nezameniteľná chuť si v roku 1987 Japoncov doslova podmanila. Svieži, čistý Asahi Super Dry totiž presne vystihol náladu, potreby a túžby novej generácie konca 80. rokov minulého storočia, pre ktorú sa – s nadsádzkou – stal akousi hmatateľnou formou pojmu Asahi, čo v preklade znamená ranné slnko.

Ležiak evokujúci dokonalosť, sviežosť, čistotu, optimizmus, nové výzvy a príležitosti sa rýchlo stal jedným zo symbolov japonského spôsobu života, ktorý spája dynamiku, pracovitosť, túžbu po poznaní, poriadku, dokonalosti a harmónii s pokorou, poctivosťou, zodpovednosťou a úctou k tradíciám.

01 - Modified: 2021-07-07 09:23:59 - Feat.: 0 - Title: Kvíz pre skutočných milovníkov piva: Naozaj sa v ňom vyznáte alebo si to len nahovárate?
01 - Modified: 2020-12-16 20:48:17 - Feat.: - Title: Záujem o nealko po rokoch klesá 02 - Modified: 2018-03-16 11:26:29 - Feat.: - Title: Hokej i život jsou občas hořké. To je nová reklamní kampaň Radegast 03 - Modified: 2018-03-13 16:06:14 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell má novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2017-03-20 16:59:24 - Feat.: - Title: Japonci kúpili tri slovenské značky piva, preplatili J&T a najbohatšieho Čecha 05 - Modified: 2017-01-19 13:16:36 - Feat.: - Title: Japonci nemusia Prazdroj získať, objavila sa prekážka
menuLevel = 2, menuRoute = style/gastro, menuAlias = gastro, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
22. november 2024 00:49