Spomedzi najlepších prvoaprílových vtipov, ktorými každoročne spoločnosti prekvapujú svojich zákazníkov, tento rok vedie fór austrálskej pobočky spoločnosti McDonald's.
Tá v pondelok na svojom Instagrame lákala zákazníkov na burger pozostávajúci výhradne z uhoriek, syra a kečupu. Tentoraz sa však prerátali: zákazníci tento výrobok naozaj chceli.
Potom, čo tento "uhorkový špeciál" spoločnosť podporila aj na Instagrame, zosypali sa na jej adresu mnohé sťažnosti. Zákazníci sa "novinky" totiž na pobočkách dožadovali, uvádza iDnes.cz.
McPicke Burger mal byť podľa reklamy naplnený až po okraj chrumkavými uhorkami, syrom a vložený medzi dva sendviče, posypané sezamovými semienkami.
Súčasťou príspevku, ktorý zverejnil McDonald´s bolo aj krátke video, ktorého súčasťou bolo memorandum: "Milovníci uhoriek, je tu novinka, na ktorú ste dlho čakali. Je nám cťou ohlásiť narodenie nášho nového brandu McPickle Burger. Je totiž najvyšší čas ochutnať šťavnatý hamburger plnený chrumkavými uhorkami, syrom a kečupom medzi dvoma sezamovými žemľami. Je isté, že to bude výzva pre všetky vaše zmysly," hlásala reklama McDonald's.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Kým niektorým zákazníkov bolo hneď jasné, že ide o aprílový žart, mnoho zákazníkov bolo rozhorčených, že si uhorkový burger nemohli kúpiť.
"Kiež by to bol iba aprílový žart," napísal na Instagram jeden z diskutujúcich. "Nehraj sa so mnou, Mcdonald, zariaď nech ho robia," napísal iný. "Ak je to len vtip, tak sa asi zbláznim," znela jedna z ďalších reakcií zákazníkov na nový produkt.
Druhá skupina príjemcov správy sa naopak s myšlienkou uhorkového burgru nechcela zmieriť. "Napriek tomu, že ide len o aprílový žart, stačí keď si len pomyslím na taký burger a robí sa mi zle," kritizoval jeden z diskutujúcich, zatiaľ čo iný napísal: "Práve som sa ovracal."
Korunu všetkému nasadil ďalší z diskutérov, ktorý lakonicky oznámil, že v porovnaní s ostatnými vegetariánskymi burgrami spoločnosti vyzerá "Uhorkový špeciál" aspoň chutne.