Všetko nasvedčuje tomu, že fast foody prepadli novému trendu: čím farebnejšie, tým lepšie. Po čiernom burgeri od McDonald´s a šarlátovej kreácii Burger Kingu prichádza podľa portálu dailymail.co.uk na scénu čínske KFC: s kuracu-syrovým burgrom v ružovej žemli. Novinka sa objavila v rámci letného menu: spoločne s čiernym variantom.
Hoci konzumenti okamžite zaplavili Twitter obrázkami reálnych burgerov, ktoré sú podľa tvrdení viacerých z nich vizuálne oveľa menej atraktívne ako ich reklamný predobraz, novinka sa zväčša stretáva s nadšením a vysluhuje si prívlastky ako „mňamka“ či „unikát“.
Podľa jednej z teórií sa tvorcovia burgerov inšpirovali protagonistami anime s názvom Puella Magi Madoka Magica, ktorá je v Číne mimoriadne populárna. Ich mená sú Madoka Kaname a Sayaka Miki a – ako by sa dalo očakávať – nosia čierny a ružový outfit. KFC sa týmto krokom údajne snaží opätovne zvýšiť predaj v Číne, ktorý už tri roky klesá a ktorý sa za posledný štvrťrok prepadol o desať percent.
StoryEditor