Spojenie firiem venujúcich sa vývoju fototechniky a výrobcov smartfónov nie je výnimočné. Stačí si spomenúť na spoluprácu Leica a Huawei, ktoré prepísali pravidlá a možnosti fotografie z mobilného telefónu.
Ďalším príkladom je firma Hasselblad, ktorá sa postarala o prvé fotografie z Mesiaca. Práve Hasselblad sa spojil s výrobcom OnePlus a spoločne v kampani na nové vlajkové lode OnePlus 9 a OnePlus 9 Pro propagovali špičkovú kvalitu fotiek. Ako toto spojenie dopadlo a čím ďalším skúša zákazníka ohúriť OnePlus?
Ranná hmla
Pôvodne nazývali výrobcu „zabijak vlajkových lodí“, keďže za mimoriadne slušné ceny ponúkal špičkové špecifikácie. Zo zabijaka sa však postupom času stávala drahšia a drahšia záležitosť, a tak sa dnes dostanete k ich vlajkovej lodi za približne tisíc eur.
Lacný špás to teda už rozhodne nie je, no keď máme byť úprimní, stále je to lacnejšie ako vlajkové lode tradičných velikánov. Tie presahujú aj hranicu 1 200 eur.
Pozrite si testovacie fotografie zo smartfónu OnePlus 9 Pro:
Výzor smartfónu OnePlus 9 Pro nás po rozbalení škatuľky mimoriadne zaujal. Testovali sme farebné vyhotovenie Morning Mist, teda ranná hmla a so zaujímavým lesklým gradientom vyzeralo skvele.
Bohužiaľ, na zrkadlovom povrchu sa neskutočne vynímajú odtlačky prstov. Využívali sme preto kryt z balenia. Pri používaní telefónu nás veľmi bavilo nostalgické analógové tlačidlo, ktorým prepínate Tichý režim či Vibrovanie.
Značka sa vo svojich začiatkoch netajila, že inšpiráciou k ich skvelým smartfónom bol Apple, a tak si tu zrejme priniesli podobnú fíčurku, akú majú iPhony.
Displej je len jemne zakrivený a má uhlopriečku 6,7 palca a smartfón patrí celkovo k menším na trhu. Je tak podľa nás ideálnou voľbou...
Zostáva vám 85% na dočítanie.