Slovenský startup sli.do vytvoril prvú aplikáciu pre Google Glass, ktorá slúži moderátorom akcií. Predstavená bola na konferencií FRESH14 v Kodani.
"FRESH14 je o nových myšlienkach a motivácii," povedal zakladateľ sli.do Peter Komorník. "Nemohli sme si vybrať lepšiu príležitosť pre našu novinku: sli.do pre Google Glass," dodal.
Aplikácia sli.do funguje tak, že na konferenciách môžu účastníci cez internet posielať otázky do diskusie. S využitím Google Glass má moderátor vždy na očiach najnovšie otáky a zároveň aj tú, za ktorú zahlasovali ľudia. "Našou víziou je radikálne zefektívniť komunikáciu na podujatiach na celom svete," hovorí o svojom projekte Komorník.
Sli.do pre inteligentné okuliare budú môcť najskôr používať iba vybraní zákazníci, neskôr bude prístupná aj verejnosti. Aplikácia bola vyvinutá v spolupráci so spoločnosťou Bonetics.
Slovenská firma navyše na spomínanej konferencii získala prestížne ocenenie ako najlepší nástroj, ktoré bolo udelené na základe hlasovania prítomných účastníkov. Jej služby už využívajú firmy so zvučnými menami ako je Google, Oracle, SAP alebo KPMG.
Prečítajte si aj: Slovenský startup uspel. Používa ho aj Google
Sli.do začínali v projekte Nájdite si biznis s HN pod iným názvom. Pozrite sa