Pricewise je prvá spoločnosť zo Slovenska, ktorá na celosvetovej prestížnej súťaži uspela. Zaradila sa tak medzi špičku v oblasti vernostných programoch a direct marketingu. Súťažila so spoločnosťami ako Le Club Accor Hotels, Radisson hotels, Avios od British Airways či Heathrow airport. Napriek silnej konkurencii vyhlásili organizátori súťaže službu GOPASS za najlepší vernostný program.
Ceny si prevzalil zľava Radek Hrachovec, Bohuš Hlavatý, Milan Schnorrer, a Peter Krišťák.
GOPASS je vernostný systém, ktorý vytvoril mladý tím pre tatranské lyžiarske stredisko. "Sprevádza vás od prvej návštevy strediska naprieč všetkými predajnými miestami a službami, ktoré stredisko ponúka," vysvetľujú autori.
Program neposkytuje iba tradičné zľavy, ktoré zákazník získa v klasickom vernostnom programe, ale je postavený na desiatich hlavných benefitoch pre koncového zákazníka. Tou hlavnou je, že s GOPASS kartou si môže zákazník kúpiť lístok online a vyhne sa tak plateniu pri pokladni. Ďalej dostáva zákazník upravené ponuky na mieru podľa toho, aké služby využíva. Na to slúžia špeciálne navrhnuté informačné systémy, ktoré spracúvajú transakcie každého zákazníka. Zákazník tiež zbiera body, ktoré môže premeniť na zľavy v celom areáli rezortu. GOPASS karta tak slúži ako digitálna peňaženka. Okrem toho je karta osobným trackerom, ktorý zaznamenáva počet najazdených kilometrov každého lyžiara a ihneď po lyžovačke ukáže lyžiarom podrobné lyžiarske štatistiky.
Pricewise tak vďaka GOPASSu vytvoril z lyžiarskeho strediska komplexný digitálny zážitok.
„Lyžiarske strediská v Európe sú vo využívaní vernostných programov ešte len na začiatku. V Tatrách je prvé stredisko, ktoré implementovalo tak rozsiahle funkcie v jednom systéme. Výsledky po dvoch rokoch využívania programu a ocenenie na prestížnej súťaži The Loyalty Awards je potvrdením toho, že vernostné programy majú v segmente lyžiarskych stredísk zmysel,“ povedal Milan Schnorrer zo spoločnosti Pricewise.
Ceny za GOPASS program získala spoločnosť Pricewise v troch kategóriách:
Best Loyalty Programme of the Year – Travel,
Best Loyalty Programme of the Year – CEE,
a Best Use of Customer Relationship Management (CRM) in a Loyalty Environment.