Instagram sa dokáže okamžite prispôsobovať trhu, a preto je aj veľmi úspešný. Sociálna sieť, ktorá je zameraná na fotografie, prináša zásadnú novinku v jej komunikácií, súkromné zasielanie a komentovanie fotografií. Po tom, čo Snapchat odmietol veľmi štedrú ponuku Facebooku, približne tri miliardy dolárov za jej odkúpenie, prichádza najväčšia sociálna sieť s novou stratégiou. Ponúkne veľmi podobnú funkciu, na ktorej Snapchat získal slávu.
Od poslednej aktualizácie si môžete vybrať snímku, ktorú chcete zdieľať napríklad len s jedným alebo najviac pätnástimi ľudmi. Komunikácia funguje len ak odoberáte svojho priateľa a aj on vás. Pokiaľ zasielate fotografiu niekomu, kto vás neodoberá, dostane upozornenie, no ak ho odmietne, už mi nikdy nič nezašlete.
Zdieľanie fotografií narastá
Zaslané snímky dokážete aj spätne mazať. Rovnako k ním nepredávate napríklad hashtagy, a nie sú viditeľné pre nikoho iného ako pre ľudí, ktorým ste ich poslali. Objavia sa v špeciálnej pošte. „Zasielanie a zdieľanie fotografií je čoraz populárnejšie a naviac medzi mladou generáciou,“ uviedol Clark Fredrickesen, viceprezident spoločnosti, ktorá sa zameriava na digitálny marketing pre Mashable. ,,Je to prirodzený krok od Instagramu, aby zostal konkurencieschopný,“ dodal.
A práve používatelia Instagramu patria medzi tých najaktívnejších. Až polovica zo 150 miliónov registrovaných je aktívna každý deň.
CEO Instagramu, Kevin Systrom predstavil súkromné zasielanie fotografií. | Snímka: Reuters
Zdroj: mashable.com
Snímky: Reuters