Prídete do reštaurácie, objednáte si špeciálne dvojchodové menu, ktoré sa skladá napríklad z mäsa a zeleniny, vyfotografujete si telefónom tanier a odchádzate. Pre nektorých úplne bežná vec, ako fotografovanie jedál, sa teraz zmení na možnosť zaplatenia účtu. V reštaurácii The Picture House stačí svoju večeru nasnímať smartfónom, označiť špeciálnym hashtagom a zdieľať na sociálnych sieťach. Jedlá, ktoré boli už zadarmo zjedené, sú označené #BirdsEyeInspirations.
Z mrazáku na tanier
Reštaurácia sa nachádza v Londýnskej časti Soho, no v pláne sú už ďalšie dve. Budú stáť rovnako vo Veľkej Británii, a to konkrétne v Manchastri a Leedsi. Zákazníci zaplatia obdobne za svoje jedlo zdieľaním fotografií na Instagrame, Twitteri alebo Facebooku. V reštauráciách bude aj osoba, ktorá urobí návštevníkom základný kurz, ako snímať jedlo na tanieri.
Podnik The Picture House stvorila značka z hashtagu, konkrétne Birds Eye. Je to spoločnosť, ktorá podniká v oblasti mrazených potravín, a unikátne reštaurácie sú podľa marketingového riaditeľa Birds Eye ďalším spôsobom, ako dostať ľudí k ich produktom. A práve tie budú ponúkané hosťom výmenou za fotografiu na sociálnych sieťach. Reštaurácie vznikli aj na základe nového portfólia, ktoré Birds Eye uvádza. Čerstvé potraviny by ste tak v kuchyni The Picture House zrejme hľadali márne.
Marketing firmy počítal aj s obrovským záujmom Britov nasnímať si a zdieľať svoje jedlo. Podľa prieskumov Birds Eye si pravidelne fotografuje svoje jedlá až 52 percent obyvateľov Veľkej Británie, z toho až 11 percent to údajne robí každý deň. A prečo si ľudia svoje jedlo fotografujú? Informácie, ktoré uvádza Daily Mail, odkazujú na zistenia vedcov z Minnesoty, ktorí zistili, že ľudom tak samotný obed alebo večera chutí viac. Snímky pekného jedla totiž „nabudia“ vaše zmyslové vnímanie.
Tweets about "#BirdsEyeInspirations"Zdroj: dailymail.co.uk, aol.co.uk
Snímky: dailymail.co.uk