Vianočná reklama obchodu John Lewis je v Británii veľkou udalosťou. Hovorí sa, že s jej štartom prichádzajú Vianoce. Je to tak vždy už od roku 2007, keď sa snaží priniesť nejaké posolstvo. Tá tohtoročná sa volá "Muž na Mesiaci" a spolu s organizáciou Age UK sa snaží upriamiť pozornosť na osamelosť starších ľudí. Pravidlom tiež je, že ich reklamy nie sú prvoplánové a gýčové.
01 - Modified: 2007-11-03 06:51:20 - Feat.: 0 - Title: Podnikateľská klíma v KSVE sa zhoršuje
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať
03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca
04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom
05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov