Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Rok 2011: Francúzsky satirický magazín Charlie Hebdo vydáva číslo, ktoré si okamžite získava obrovskú pozornosť najmä kvôli protestom moslimov. Na titulke je zosmiešňujúca karikatúra proroka Mohameda, ktorý je zobrazený ako šéfredaktor magazínu. Špeciálne vydanie má názov Charia Hebdo a v stánkoch sa jeho zhruba 60-tisíc kusov predáva po 2,50 eura.

Rok 2015: Po minulotýždňových teroristických útokoch, pri ktorých islamistickí radikáli vyvraždili polovicu redakcie Charlie Hebdo, sa dopyt po magazíne mnohonásobne zvyšuje. A spomínaný špeciál spred štyroch rokov j

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.