Americká sieť rýchleho občerstvenia Subway ponúka sendviče zadarmo do konca života jednému človeku, ktorý si nechá na chrbát či hruď vytetovať 30-centimetrové logo ich novej kampane.
Zhruba osemcentimetrové tetovanie na rameno, predlaktie alebo stehno sa rovná sendvičom zadarmo na rok, päťcentimetrové tetovanie potom sendvičom zadarmo na mesiac. O kampani informoval ekonomický web stanice Fox News.
Spoločnosť Subway pozýva svojich milovníkov v stredu na party v Las Vegas, kde bude mať celkom deväť ľudí možnosť nechať si vytetovať logo novej kampane Subway výmenou za darčekové poukážky na sendviče.
Jeden človek, ktorý si nechá vytetovať v priemere 30-centimetrové logo, dostane darčekové poukážky v hodnote 50-tisíc dolárov.
Podľa nezávislej webovej stránky Fastfoodprice.com, ktorá porovnáva ceny vo fastfoodových reťazcoch, stojí veľká porcia sendviča v Subway v USA priemerne 6,9 dolára. Pre jedného človeka s 30-centimetrovým tetovaním loga by to teda znamenalo, že si môže objednať sendvič každý deň takmer 20 rokov.
Menšie ponuky na mesačné či ročné poukážky môže využiť osem ďalších ľudí.
Dobrovoľníkom, ktorí musia byť starší ako 21 rokov, a pravdepodobne prísť s dostatočným predstihom, pretože akcia je bez registrácie, na párty v Las Vegas vytetuje logo Subway DJ Tambe, dvojnásobný víťaz americkej televíznej súťaže Ink Master, alebo člen jeho tímu.