Slovenskej sporiteľni sa darilo. Čistý zisk banky vlani vzrástol o vyše štvrtinu Prevádzkové náklady sporiteľne sa medziročne tiež zvýšili, a to o 8,1 percenta na úroveň 332,1 milióna eur. Domáca ekonomika
Nechcete sa stať obeťou online podvodov? Takto sa im vyhnete Internetové podvody sú veľmi častým fenoménom posledných rokov. Existujú aj rôzne typy, od falošných súťaží až po obťažovanie. Poradenstvo
Batériový závod v Šuranoch by mohol priniesť až štyri percentá HDP, tvrdí analytik Slovenskej sporiteľne Hodnota investície by podľa Mateja Horňáka mohla dosiahnuť výšku asi dve miliardy eur v prvej fáze, s potenciálom nárastu až na päť miliárd eur. Domáca ekonomika
Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí Zástupcovia nami oslovených marketérov sa zhodujú, že bez konkrétnych aktivít žiadne komunikované hodnoty nemajú zmysel. Brand purpose je momentálne efektívny v employer brandingu, ale či sa na základe neho rozhodujú zákazníci nakupovať? K tomu sú viac-menej pesimistickí. VIP Blogy
Ako uspieť v podnikaní? Radia nám úspešné firmy Dobrý nápad, potrebný kapitál a veľké odhodlanie. Ale nielen to. Úspešní podnikatelia vysvetlili, čo všetko musí zvládnuť firma, ktorá chce rásť. Inšpirácie a trendy v podnikaní odzneli na 5. ročníku Biznis konferencie Slovenskej sporiteľne. HN Natív
Spojili svet včelárov a umelej inteligencie a zožali úspech Vymysleli monitorovacie zariadenia, ktoré pomocou umelej inteligencie uľahčujú včelárom starostlivosť o včely a znižujú ich úmrtnosť. O firme Bee hive monitoring, ktorá sa uchádzala o priazeň investorov v Jame levovej, nám porozprával jej spoluzakladateľ Peter Kočalka. HN Natív
Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné Brandová komunikácia je pre Slovenskú sporiteľňu kľúčová. Prostredníctvom nej sa banka snaží budovať svoju značku na hodnotách. S Head of Marketing Communications Petrom Holíkom sme hovorili o tom, ako sa prostredníctvom unikátnej kreativity stáva ich značka líderskou, prečo sa pustili do produkcie programu Jama levova a čo ... Marketing
Viktor Bánczi: Vášeň k tenisu som zúročil v podnikaní Od svojich troch rokov sa naplno venoval tenisu. Keď sa v šestnástich zranil, zrútil sa mu jeho celoživotný sen. Začal uvažovať nad tým, čo urobí so svojím mladým životom. Ako dvadsaťročný sa rozhodol, že založí značku okuliarov, ktorá ochráni oči pri nadmernom používaní digitálnych zariadení. HN Natív
Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej message s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani. Marketing
Financovanie inovácií malých a stredných firiem a startupov. Aké sú trendy a do čoho investovať? Inovácie sú hlavným motorom ekonomického rastu a prosperity. V počte startupov je Slovensko na chvoste medzi európskymi krajinami. Na milión obyvateľov pripadá 100 startupov, kým v Estónsku, ktoré je lídrom v tejto oblasti, je ich na rovnaký počet obyvateľov viac ako 1100. Ak porovnáme sumu investovanú do startupov, tak u nás je ... HN špeciál
Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech Projekt Slovenskej sporiteľne a Zaraguzy sa prebojoval medzi tri najúspešnejšie v kategórii Best Digital and Social Media v súťaži World Public Relations and Communication Awards. Marketing
Firmy už budú musieť ukázať, či je ich podnikanie udržateľné Nejde iba o ekologickejšiu výrobu. Veľkým firmám od nového roka pribudne nová povinnosť – o svojej udržateľnosti musia reportovať partnerom či bankám. Nástroj, ktorý im to jednoducho umožní, vymyslel slovenský startup SmartHead. S Veri Osvald, spoluzakladateľkou a CEO spoločnosti, sme sa rozprávali o tom, ako môžu byť ... HN Natív
Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou Slovensko bude len také krásne, aké krásne budú jeho čísla, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa. V unikátnom Indexe prosperity porovnávajú analytici Slovenskej sporiteľne našu krajinu s ostatnými štátmi Európskej únie. Marketing
Hypotéky Slovákov doručili bankárom rekordné zisky. No experti hovoria o možnom úžitku pre každého Čistý zisk finančného sektora na Slovensku za prvých šesť mesiacov tohto roka dosiahol úroveň 565 miliónov eur, čo bolo medziročne o takmer polovicu viac. Domáca ekonomika
Inflácia tu s nami ešte chvíľu bude. Takto si ochránite svoje peniaze Kúpiť si akcie technologických gigantov či ETF fondy dá aj bez sprostredkovateľov. Je to jednoduché a intuitívne. Dokonca netreba ani apku navyše. PR články
Nepríjemné prekvapenie pri mori. Slovenské banky účtujú poplatky za platby kartou, chyták skrýva aj bankomat Ideálnym spôsobom platieb v cudzine je podľa viacerých odporúčaní platobná karta. Výhodou je bezpečnosť a pohodlie. No na druhej strane je tu rozmer úhrad za danú službu. Domáca ekonomika
Media: Priznanie chatbota je zaujímavým a efektívnym nápadom AI trošku v inej podobe priniesla agentúra EFFE Bratislava. A porota túto prácu poslala rovno do ročného hodnotenia Stratégií. Výborné, gratulujeme! Hodnotenia Stratégií
Z malého servisu vybudovali autorizovanú predajňu automobilov. Autoprofit z Galanty stavia na kvalite, inováciách a udržateľnosti Vedie firmu, ktorá získala niekoľko ocenení za najlepší predaj a má za sebou aj niekoľko prvenstiev v oblasti elektromobility alebo bezdotykovej geometrie áut. Súčasné vozidlá pozná dokonale a učí „svojich“ ľudí aj to, ako ich majú predávať. Milada Kováčová hovorí o automobilovom biznise, v ktorom sa pohybuje už ... HN Natív
Slovenská sporiteľňa mení budúcnosť na pohodu Najväčšia digitálna banka je partnerom letného festivalu Pohoda už po štrnástykrát. Tento rok bude rozvíjať svoju aktuálnu kampaň zameranú na svet a sny mladých ľudí. Marketing
Banky zdražujú, za bežný účet si priplatíte. No trikov, ako ušetriť desiatky eur ročne, je stále dosť Jedna z veľkých bánk láka klientov na predplatné hudobnej streamovacej služby Spotify. Domáca ekonomika
Chodenie „naboso“ ich očarilo. Barefooty si najprv vyrobili pre seba Roky podnikal, ale na výslnie ho dostal až produkt, ktorý si tvrdohlavo vyrobil „pre seba“. EY Podnikateľ roka 2022 – Juraj Fehervari, vedie úspešnú firmu na výrobu, výskum a vývoj barefootovej obuvi - Be Lenka. HN Natív
Revolučná zmena: Slovenská sporiteľňa otestuje prácu na štyri dni v týždni. Zvažujú to aj ďalšie dve banky Najväčšia slovenská banka bude skúšať nový pracovný režim v júni tohto roka. Ak sa im osvedčí, naplno začne fungovať od začiatku budúceho roka. Domáca ekonomika
Slovenská sporiteľňa verí snom a budúcnosti mladých ľudí na Slovensku Nová kampaň oslavuje svet a sny mladých ľudí, ktoré vo výraznej miere ovplyvňujú technológie, digitalizácia, umelá inteligencia ale aj aj šport, hudba, móda a dizajn. Marketing
Uverili robotom a rozžiarili metropoly. Firma Orgeco už tridsať rokov inovuje a prosperuje Ernest Haris, finalista súťaže Podnikateľ roka 2022 vybudoval v Nových Zámkoch úspešnú firmu, ktorá je strategickým dodávateľom svetových spoločností. Za jeho úspechom sú nové technológie. HN Natív
PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta V kategórii porota hodnotila len dve práce. Hodnotenia Stratégií
O úspechu banky rozhoduje digitál Ako digitalizácia ovplyvňuje marketing a prečo stále rastie tlak na kreativitu, sme sa rozprávali s Head of Marketing Communications Slovenskej sporiteľne Petrom Holíkom. Marketing
Najväčší hráč na trhu s hypotékami dvíha hromadne sadzby. Všetky sú už nad štyrmi percentami Úrokové sadzby už poskytnutých úverov zostávajú v takej podobe, ako si ich klienti zafixovali, ubezpečuje banka. Domáca ekonomika
Podarí sa slovenským startupom presadiť v Silicon Valley? Vieme, kde robia najčastejšie chyby PR články
Slovenské herecké legendy. Vieme kto a ako dlho môže rozhodovať o ich hlase Slováci sa po prvýkrát stretli s využitím umelej inteligencie na vytvorenie syntetického hlasu. Napriek pozitívnym ohlasom sa však mnohí pýtajú, či to nie je protiprávne. PR články
Ako ukrajinský startup dokázal oživiť hlas Jula Satinského Na vytvorenie piatich minút nového textu sa použila technológia deep learning. Využíva neurónovú sieť, ktorá pracuje s pôvodnými audio nahrávkami. PR články
Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? O použití unikátnej technológie aj cieľoch kampane sme sa rozprávali s riaditeľkou Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne Dášou Juríkovou a creative directorom agentúry Zaraguza Ondrejom Kořínkom. Marketing
Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža O šesť epizód s Michalom Kubovčíkom sa postarala agentúra Zaraguza. Marketing
Nová posila Slovenskej sporiteľne. Klaudia Drábiková je riaditeľkou odboru klientskych potrieb Zakladala viaceré startupy, do Slovenskej sporitelne prichádza z dcérskej spoločnosti 365.banky. Kto kam
Pomôžte našej krajine, nabáda v kampani Slovenská sporiteľňa V spote opäť rozvíja príbeh otca a syna. Teraz už v rodinnej firme. Marketing
Úspory Slovákov prudko klesajú. Je to krátkodobé krízové riešenie, hovorí pre HN ekonóm Hrubý domáci produkt slovenskej ekonomiky v druhom štvrťroku narástol „len“ o 1,7 percenta. Analytik Slovenskej sporiteľne Matej Horňák opisuje, čo Slovensko čaká ďalej. Domáca ekonomika
Case study: Vlastné televízne štúdio k dispozícii 24/7. Kam až siahajú súčasné inovácie v korporátnej komunikácii? Budovali ho dva roky a stoja za ním ľudia z projektov ako CNN Prima News, Superstar či Inkognito. Nachádza sa v Bratislave, a to na mieste, kde by ste ho pravdepodobne čakali najmenej – v samotnej centrále najväčšej banky Slovenskej sporiteľne. Marketing
Zdražovanie hypoték: Najväčší hráč na trhu dvihol ďalšie sadzby. Nejde o posledné zvýšenie, varuje člen vedenia Minulý rok sme si užívali rekordne lacné hypotéky, pri jednoročnej až päťročnej fixácii sa väčšinu roku držali priemerne pod percentom. Banky však úroky postupne dvíhajú. Financie a burzy
Zdražovanie hypoték naberá na obrátkach. Úrokové sadzby dvihol už aj najväčší hráč Napĺňajú sa očakávania analytikov o spustení lavíny vyšších úrokových sadzieb. Domáca ekonomika
Okamžité platby: Tri banky spustili revolučnú novinku. Peniaze dostanete do niekoľkých sekúnd Národná banka Slovenska v novinke vidí benefity najmä pre klientov, ktorí očakávajú, že finančné prostriedky na strane príjemcu budú dostupné ihneď. Domáca ekonomika
Sandberg Capital uzatvára svoj druhý fond. Chce pomôcť firmám v regióne Svoj druhý fond uzatvára v navýšenom objeme 130 miliónov eur. Domáca ekonomika
Slovenská sporiteľňa vytvorila Brand HUB Komunikačné aktivity má pod jednou strechou, šéfuje im Dáša Juríková. Marketing
Môže mať šťastie viac ako 60 odtieňov? Slovenská sporiteľňa ukazuje, čo robí mladých ľudí šťastnými Kreatívu zastrešila Zaraguza a réžie sa ujal Jonáš Karásek. Marketing
Slovenská sporiteľňa ponúka 2 domy za cenu 1 v kampani od agentúry Zaraguza Kampaň komunikuje zodpovedný prístup nielen k svojim klientom, ale aj k životnému prostrediu. Marketing
Na sociálnych sieťach sa šíri falošná súťaž. Namiesto výhry môžu prísť ľudia o peniaze Slovenská sporiteľňa upozorňuje na podvodnú stránku. Domáca ekonomika