StoryEditorTop e-shop: Chceme sa vyprofilovať. Nechceme byť supermarketom
Ich cieľ je jasný – ako internetový obchod sa chcú zamerať na bicykle.
„Nie vždy nám to však vychádza. Vždy predáme viac oblečenia ako bicyklov,“ vraví Michal Stupák s tým, že on a jeho partneri sa chcú ešte veľa naučiť. Predovšetkým to, ako sa stať dobrým obchodníkom na internete.
JM Sport sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou obstál Michal Stupák a jeho firma.
01 - Modified: 2007-10-29 06:49:18 - Feat.: 0 - Title: Počiatek: Euro bude na 90 percent
01 - Modified: 2016-12-06 21:24:57 - Feat.: - Title: Krádeže z účtov riešia aj slovenské banky
02 - Modified: 2016-12-02 11:27:03 - Feat.: - Title: 90 procent e-shopů neprošlo kontrolou obchodní inspekce
03 - Modified: 2016-11-16 08:26:43 - Feat.: - Title: Průzkum: Jak využívají zákazníci e-shopy před Vánocemi
04 - Modified: 2016-02-15 21:58:12 - Feat.: - Title: Zákon kliká slovenským e-shopom po prstoch
05 - Modified: 2015-12-02 15:21:04 - Feat.: - Title: Top e-shop: Filantropia nie je len pre bohatých