Jeho názov je DS7 Crossback a mal by patriť medzi stredne veľké SUV. Svojou výbavou a priestorom bude konkurovať aj nemeckým značkám ako Audi Q5, Mercedes GLC či BMW X3, avšak bude výrazne lacnejšie.
Jeho rozmery sú 4,57 metra na dĺžku, 1,62 metra na výšku a šíroký je 1,89 metra. V prednej časti zaujme veľkou mriežkou chladiča a plne diódovými svetlami, tie majú funkciu natáčania a disponujú aj šiestimi svetelnými režimami. Dopĺňať celkový vzhľad majú aj výrazné 17 až 20 palcové hliníkové disky.
Svojim dizajnom má znázorňovať luxus a ako jeho autori informujú, použité majú byť iba najkvalitnejšie materiály spolu s dokonalým vypracovaním detailov. Zákazník si bude vedieť vybrať z piatich dostupných verzií interiéru, kde sa mení hlavne farba a typ čalúnenia.
V kokpite sa pohľad upriami na dvojicu 12 palcových displejov, pričom jeden je umiestnený klasicky priamo pred vodičom s možnosťou prispôsobenia a druhý sa nachádza uprostred palubnej dosky. Ten poslúži infotainmentu, spolu s možnosťou zobrazovať displej pripojeného externého zariadenia. Majiteľom poslúži tiež batožinový priestor s objemom 555 litrov.
Od roku 2019 bude dostupná aj verzia s plug-in hybridným pohonom, využívajúcim preplňovaný benzínový 1,6 litrový štvorvalec THP a dva elektromotory. Spolu ponúknu výkon 221 kW, teda 300 koní. V čisto elektrickom režime prejdete 60 kilometrov.
Nateraz sa zákazníci budú musieť uspokojiť s benzínovým trojvalcom 1,2 PureTech s výkonom 96 kW, 130 koní, ktorý je vhodný najmä do mesta a 1,6 THP s výkonom 132 kW, 180koní alebo 165 kW, 180 koní, ktoré poslúžia náročnejším zákazníkom.
Z naftových motorov je v ponuke úplne nový 1,5 litrový HDi turbodiesel s výkonom 96kW, 130 koní a dvojliter BlueHDi, ktorý poskytne 132 kW, 180 koní. Okrem trojvalca, ktorý dostane len manuálnu šesť-stupňovú prevodovku, pre ostatné motorizácie je dostupný aj osemstupňový automat. Poháňané sú predné kolesá a pomôcť v ťažšom teréne môže systém GripControl.
Nové SUV dostane viacprvkovú zadnú nápravu a veľmi komfortné adaptívne odpruženie. Nájdeme tu tiež kameru snímajúcu nerovnosti na ceste, dôsledkom čoho sa bude automaticky upravovať nastavenie tlmičov.
Ďalšou zaujímavosťou je aj DS Park Pilot - auto samé zaparkuje, DS Night Vision - infračervená parkovacia kamera odhalí v noci "neviditeľných" chodcov či zver, či DS Connected Pilot - tempomat, ktorý je schopný sám jazdiť za pred ním idúcim autom a to až do rýchlosti 180 kilometrov za hodinu. Využijete ho najmä na diaľnici či v zápche.
Premiéru bude mať na autosalóne v Ženeve už o pár dní a do predaja sa dostane začiatkom budúceho roka.