Po nedávnom ukončení fungovania obľúbenej, no taxikármi nenávidenej služby Uber, ktorá zabezpečovala finančne výhodnú prepravu osôb napríklad v Bratislave, je k dispozícii verejnosti najmä dvojica Hopin a Taxify.
Práve druhá spomínaná aplikácia, cez ktorú si môžu ľudia objednať odvoz, informuje o svojej novej aktualizácii. Tá prinesie jednu pomerne výraznú zmenu a tou je vopred stanovená cena za jazdu ešte pred objednaním vozidla.
Zákazníci teda budú môcť už od pondelka, 24. septembra vidieť cenu svojho cestovného ešte pred samotnou objednávkou jazdy. Výhodou následne bude, že sa cena počas jazdy absolútne nezmení. Samozrejme v prípade, ak cestujúci počas jazdy zmení cieľ, prepočíta sa tiež výsledná suma.
„Zákazníci na Slovensku mohli dlhodobo vidieť v aplikácii Taxify pomerne presný odhad ceny za jazdu. Rozhodli sme sa postúpiť o krok vpred a upravíme aplikáciu tak, aby cestujúci vedeli dokonca presnú cenu ešte pred objednávkou. Chceme opäť o niečo viac posunúť ochranu spotrebiteľa a prispôsobiť aplikáciu očakávaniam užívateľov v 21. storočí. Vopred stanovená cena zbaví pasažierov akejkoľvek neistoty v procese a ešte lepšie ich ochrání pred akýmikoľvek prekvapeniami,“ hovorí Roman Sysel, country manager Taxify pre Českú republiku a Slovensko.
Presné cestovné bude stanovené na základe očakávaného času a tiež vzdialenosti jazdy, takisto bude však zohľadňovať aktuálny stav miestnej premávky a aktuálny dopyt po jazde. V prípade, že bude dopyt vysoký, zákazníci uvidia tiež aktualizáciu ceny cestovného ešte pred objednávkou.
Cestovné sa však nezmení po celý čas jazdy, teda ak miesto vyzdvihnutia a vyloženia zákazníka ostane rovnaké. Vopred stanovenú cenu spustí spoločnosť Taxify svojim zákazníkom na Slovensku už dnes - v pondelok, 24. septembra.
Používatelia si však musia len vyhľadať aplikáciu a stiahnuť si najnovšiu aktualizáciu aplikácie Taxify v App Store alebo Google Play.