Ide o najvýkonnejší a najrýchlejší sériový model Corvette, aký bol kedy vyrobený. Vychádza zo súčasnej siedmej generácie a pod kapotou ukrýva kompresorom prepĺňaný 6,2-litrový benzínový osemvalec, ktorý produkuje výkon 563 kW a 968 Nm krútiaceho momentu.
Nový motor pritom prvý krát využíva priame a zároveň tiež nepriame vstrekovanie paliva, no za zmienku stojí aj samotný kompresor Eaton ponúkajúci o 52 percent väčší objem oproti kompresoru v aktuálnej Corvette Z06.
Môže byť spojený so sedemstupňovým manuálom, alebo prvý krát v prípade ZR1 aj s voliteľnou osemstupňovou automatickou prevodovkou. Samozrejmosťou budú potom radiace pádla pod volantom. Maximálna rýchlosť je pritom podľa výrobcu viac ako 337 kilometrov za hodinu.
Chevrolet ponúka zákazníkom na výber hneď z dvoch prevedení aerodynamických doplnkov karosérie auta. Prvým je prevedenie "Low Wing", ktoré sa stará o dosahovanie čo možno najvyšších rýchlostí. Prináša o 70 percent väčší prítlak ako základné prevedenie aerodynamiky Z06.
Ďalší "balík" s názvom High Wing prináša aerodynamické doplnky ako nastaviteľné veľké krídlo a predný spojler-rozbočovač, so zameraním hlavne na čo najlepšie časy na okruhoch.
Doplnky sú schopné generovať prítlak na úrovni 430 kilogramov a zahŕňajú tiež športové pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 a špeciálne naladené tlmiče Magnetic Ride Control. Tie sa postarajú o ešte lepšiu priľnavosť automobilu.
Zaujímavý je aj balík Sebring Orange Design, ktorý prináša exteriéru auta napríklad oranžové lakovanie, výrazné oranžové brzdové strmene, prešívanie v interiéri, bronzové lišty či oranžové bezpečnostné pásy. V interiéri nájdeme aj vyhrievané a odvetrávané Napa kožené sedadlá či prémiový audio systém Bose.
Zatiaľ nie je známy údaj zrýchlenia z nuly na sto kilometrov za hodinu, rovnako ako cena za tento supervýkonný automobil. Predaj by však mal byť spustený na jar 2018, kedy by sa mala zverejniť aj cena za túto novinku.