Kvôli stále šíriacemu sa novému koronavírusu sa na Slovensku uvádzajú do platnosti ďalšie prísne opatrenia, ktoré majú zamedziť či spomaliť jeho prenos medzi ľuďmi. Opatrenia však prinášajú aj samostatné spoločnosti, ktoré chcú prispieť ku znižovaniu šírenia vírusu.
Známa sieť AAA Auto napríklad zaviedla pravidelnú dezinfekciu všetkých svojich 16 pobočiek na Slovensku i ostatných autocentier v strednej Európe.
Rovnako sú dezinfikované všetky vozidlá na týchto pobočkách. Spoločnosť tiež posilnila svoje kapacity pre online predaj vozidiel, ktoré je pripravená po kúpe zákazníkom bezplatne doručiť až do ich bydliska.
"Súčasnú situáciu berieme vážne a prijali sme viacero opatrení, ktoré zákazníkom umožnia bezpečný nákup auta na všetkých našich pobočkách, ktoré naďalej fungujú v neobmedzenom režime, sedem dní v týždni, od skorých ranných hodín do neskorého večera," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete AAA Auto.
Firma svoje pobočky pravidelne dezinfikuje a zákazníkom sú taktiež v dostatočnej miere k dispozícii osobné dezinfekčné prostriedky. Pri nákupe je pre zákazníkov pripravené prostredie s dostatkom osobného priestoru bez nutnosti byť v blízkom kontakte s ostatnými klientmi.
Taktiež sú dezinfikované aj všetky predávané vozidlá, aby sa zamedzilo prípadnému šíreniu koronavírusu. Testovacie jazdy vykonávajú predajcovia, ktorí dodržiavajú všetky hygienické zásady striktne kontrolované spoločnosťou. Vlastný obchod zákazníci uzatvárajú v samostatnej kancelárii.
"Ak sa ľudia ohľadom kúpy vozidla ešte len rozhodujú, chcela by som pripomenúť, že individuálne cestovanie vlastným vozidlom namiesto verejnej dopravy je v dobe rôznych epidémií jedným z najúčinnejších opatrení, ktoré pomáhajú sa nákaze vyhnúť," poznamenala Topolová.
Spoločnosť preto v súčasnej dobe svoju ponuku rozšírilo aj v sekcii vozidiel nižších cenových kategórií. "Na tisíce ďalších vozidiel teraz poskytujeme zľavy. Pre nadobudnutie auta na splátky vám vieme zabezpečiť u našich renomovaných partnerov úvery výhodnejšie ako v banke," uviedla Topolová.
Posilnené boli taktiež kapacity pre predaj vozidiel bez nutnosti navštíviť pobočku, keďže online predaj je aktuálne vítaným opatrením a malo by ho využívať čo možno najväčšie percento zákazníkov. "Automobil vybraný cez internet či po komunikácii s call centrom sme zákazníkom pripravení zadarmo priviezť až domov," uzavrela Topolová.