Automobilka Nissan v súčasnosti oproti konkurenčným značkám jemne stráca, nakoľko vo svojej ponuke nemá až tak početný zástup hybridov alebo plne elektrických áut a ani technologická výbava na tom nie je práve najlepšie.
Záchrannú ruku však na poslednú chvíľu podáva najobľúbenejší a v Európe vôbec najpredávanejší model, aby výrobcu opäť poslal na výslnie.
Nová tretia generácia Nissanu Qashqai patrila medzi skutočne očakávané, nakoľko si toto športovo-úžitkové vozidlo stihlo za svoje pôsobenie podmaniť nemalé množstvo zákazníkov. Na Starom kontinente to je už viac ako tri milióny predaných áut, čo radí modelový rad k lídrom segmentu crossoverov.
Rovnako ako jeho predchodcovia, aj vývoj novinky viedol tím Nissan Design Europe so sídlom v centre Londýna, zatiaľ čo technický vývoj mala na storosti spoločnosť Nissan Technical Center Europe so sídlom v meste Cranfield v Bedfordshire (Veľká Británia).
„Východiskom pre návrh a vývoj úplne nového modelu Qashqai bola hĺbková analýza vzťahov, ktoré sme za posledných 13 rokov mali so všetkými našimi zákazníkmi modelov Qashqai. Umožnilo nám to pochopiť ich potreby a najmä to, čo si cenia na crossoveri, ktorý denne používajú a na ktorý sa spoliehajú,“ uviedol Marco Fioravanti, viceprezident spoločnosti Nissan Europe pre plánovanie produktov.
Atraktívnejšie i priestrannejšie vyhotovenie
Qashqai aktuálne prvýkrát dostal do ponuky až 20-palcové kolesá a narás...
Zostáva vám 85% na dočítanie.