Tento rok prinesie mladoboleslavský výrobca fanúšikom značky, či spokojným majiteľom starších generácií, horúcu novinku v podobe novej generácie jedného zo svojich vôbec najpredávanejších modelov.
Prvá generácia, ktorá bola v roku 2000 uvedená na trh aj ako kombík a dosiahla za približne osem rokov počet 1,79 milióna vyrobených vozidiel.
Druhá generácia, predstavená na autosalóne v Ženeve v roku 2007, si našla celkom 1 704 000 zákazníkov a súčasné tretie vyhotovenie, uvedené na trh v roku 2014, nadviazalo na predchádzajúce úspechy a v roku 2019 sa stalo po Octavii druhým najpredávanejším modelom značky.
V poradí štvrtá chystaná generácia má znova rozvinúť úspech modelového radu, prinies...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.