Majitelia nových moderných áut môžu mať pokoj na duši. Hoci ani oni nie sú "neohrození", no problém sa týka najmä starších vozidiel v horšej kondícii.
Stav z čias minulých, keď počas horúceho počasia krajnice ciest okupovali odstavené autá s „vyvretou vodou“, už moderné autá súčasnosti v podstate nepoznajú. Našťastie. Na jednej strane je to skvelá správa, veď technológia a bezpečnosť sa za roky posunula výrazne vpred.
Na druhej strane sa v dnešných autách čoraz častejšie používajú namiesto klasického ukazovateľa teploty motora len dve informatívne samostatné kontrolky. Jedna sa prihlási o slovo po štarte, keď je motor studený a jazda má byť pozvoľná, druhá je podstatne kritickejšia a oznamuje, keď sa motor prehrieva....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 11:45:00 - Feat.: - Title: Revolučná zmena pre „Géčko“: Terénna legenda od Mercedesu dostala elektropohon
02 - Modified: 2024-04-25 09:10:00 - Feat.: - Title: Urobí Európa krok späť? Nulové emisie sú vraj chvályhodné, ale nie za každú cenu
03 - Modified: 2024-04-24 14:00:02 - Feat.: - Title: Vyššia o desiatky percent: Spotreba áut na papieri nezodpovedá realite, ukazuje štúdia
04 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG
05 - Modified: 2024-04-23 12:00:00 - Feat.: - Title: Keď začínajú drahé problémy: Čo nerobiť s turbomotorom a ako sa prejavujú problémy?