Záujemcovia možnosť kúpy zánovného vozidla prostredníctvom online platformy využívajú čoraz viac. Aké preferencie mali slovenskí zákazníci v tretej vlne pandémie?
Vlaňajší marec znamenal pre automobilový trh poriadnu ranu. Nielen že sa kvôli pandémii koronavírusu zaviedli prísne opatrenia pre výrobné závody, ale taktiež vzhľadom na obmedzenia prevádzky dílerstiev a ďalšie nepriaznivé podmienky klesli celkové čísla predajov. A to vo väčšine prípadov pomerne výrazne.
Značky aj na slovenskom trhu museli prísť s konceptom, ako verejnosti a svojim zákazníkom poskytnúť predajné služby skrz online platformu a vo veľkom sa začali orientovať práve na internetový predaj vozidiel. Týkalo sa to taktiež predajcov jazdených áut a hoci sa počas leta 2020 situácia mierne upokojila, d...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-18 13:00:00 - Feat.: - Title: Posledná šanca na „nesmrteľný“ motor. Končí aj jedno z najkrajších dostupných áut
02 - Modified: 2025-12-18 10:23:46 - Feat.: - Title: Každá tatrovka prejde touto mučiarňou. Šialené „ihrisko“ pre nákladiaky má 50 rokov
03 - Modified: 2025-12-17 13:00:00 - Feat.: - Title: Návrat ikonickej škodovky je stále v hre. Ostrá Fabia RS by mohla byť čoskoro realitou
04 - Modified: 2025-12-17 11:35:36 - Feat.: - Title: Vianočná parkovacia apokalypsa: Aké parkovacie miesto si vyberať a vyhnúť sa škodám?
05 - Modified: 2025-12-16 13:00:00 - Feat.: - Title: Znovuzrodený retro Renault ide na dračku. V Európe už postupne valcuje segment e-áut